Ανάδραση των κοινωνικών και πολιτικών εξελίξεων στη ζωή μας.
Βοήθησε τον εαυτό σου...διεκδίκησε το μέλλον σου... και κάτι θ' αλλάξει.! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΜΑΣ ΒΟΗΘΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ, ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΒΑΛΟΥΝ ΤΟ ΧΩΡΟ ΜΑΣ. Οι απόψεις και οι αναρτήσεις σας στο F/B περνούν και χάνονται... εδώ μένουν..!!!
Σελίδες
▼
23 Απρ 2013
"Το μνημόνιο δεν είναι η μία και μοναδική λύση...
. το μνημόνιο δεν είναι ο μονόδρομος.... Λύσεις υπάρχουν κι άλλες και μάλιστα που είναι και γεγονότα!!! Ας ανοίξουμε τα αυτιά μας και τα μάτια μας... μα πάνω από όλα τα μυαλά μας!!! Η γνώση είναι δύναμη... πριν βγούμε στους δρόμους αδέλφια!!!"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΑΣ ΕΔΩ ΑΛΛΑ ΣΤΟ "ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ"
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.