27 Ιαν 2009

Θολή φιγούρα

Σ' έκανα μια νύχτα να μιλάς
και τα μέσα σου να βγάλεις
ήθελες να σε κάνω να γελάς
μα για μένα τώρα αμφιβάλλεις

έφερες στην άκρη των ματιών
αρμύρα, μ' ένα στερνό σου χάδι
σκιά, θολή φιγούρα ζωγραφιών
στη καρδιά μου έμεινε σημάδι

σ' ένα όνειρο πια σε συναντώ
αχνή κι ανάρια η κίνησή σου
μου μιλάς κι εγώ δεν απαντώ
φοβάμαι μη χαθεί η μορφή σου

χυμένες αναμνήσεις μου σωρό
χαμένες μέσα στα όνειρά μου
που ανάλαφρες σαν το φτερό
γυρίζουν μέσα στην καρδιά μου

θέλω όμως στ' αλήθεια να σε δω
μέσα μου καίει κείνη η τρελή ελπίδα
στα μάτια σου ήθελα να κρεμαστώ
μα έναν άλλον να φιλάς σε είδα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΑΣ ΕΔΩ ΑΛΛΑ ΣΤΟ "ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ"

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.