19 Σεπ 2012

Aνέκδοτα

Κάναμε σεξ για πρώτη φορά και αμέσως μετά με είπε... ΤΣΟΥΛΑΡΑ !

.......Έτσι κι εγώ, του είπα να πάρει τους φίλους του και να φύγει!

--------------------------

Ρε Γιώργο, έχω ένα σοβαρό πρόβλημα με τη γυναίκα μου...

- Τι πρόβλημα, ρε Μήτσο;

- Κάθε μέρα μου ζητάει ένα σωρό λεφτά... Τη Δευτέρα 100 ευρώ, την Τρίτη 200 ευρώ, την Τετάρτη 250 ευρώ...

- Όπα σιγά! Και τι τα κάνει τόσα λεφτά, ρε Μήτσο;

- Ξέρω και γω... Μήπως της τα δίνω;

--------------------------

Γιέ μου, κάποιο πουλάκι μου είπε ότι παίρνεις ναρκωτικά...

- Πας καλά ρε πατέρα; ΕΣΥ μιλάς με τα πουλάκια, ΕΓΩ παίρνω τα ναρκωτικά;

--------------------------

Εκείνη: (Αρχίζει να βήχει)

Εκείνος: Θέλεις κάτι για το λαιμό σου;

Εκείνη: Αχ ναι! Εκείνο το μαργαριταρένιο κολιέ...

--------------------------

-Από τι πέθανε η πεθερά σου;

-Από καταρράκτη...

-Α... την κακομοίρα... Την εγχείρησαν;

-Όχι! Την έσπρωξα...

--------------------------

Ήταν ένας και έκανε κάμψεις στην αυλή του.........και περνάει ένας γύφτος και του λέει:

- Φιλαράκι αυτό που γκαμούσες έφυγκε..

--------------------------

Ο πρόεδρος του δικαστηρίου στον κατηγορούμενο:

- Δε σου έφτανε που πήρες τα λεφτά, αλλά άρπαξες και τα κοσμήματα;

- Το χρήμα μόνο του δεν κάνει την ευτυχία, κύριε πρόεδρε.


--------------------------

Χαζεύοντας χθες στις βιτρίνες βλέπω:

Πουκάμισα:2 
Eυρώ

Παντελόνια: 3 Ευρώ

Κοστούμια: 8 Ευρώ

Μπουφάν: 4 Ευρώ

Τρελάθηκα από την χαρά μου!

Μπήκα μέσα και ήταν καθαριστήριο...!!!!!

--------------------------

Μπαίνουν δύο ξανθιές σε ένα ταξί και ρωτάει ο ταξιτζής:

- Πού πάμε κορίτσια;

Και λέει η μία στην άλλη:

- Τί, θα έρθει και αυτός μαζί μας;

--------------------------

-Αφού είσαι νέα οδηγός, γιατί δε βάζεις το Ν;

-Εσύ που είσαι μαλάκας, γιατί δε βάζεις το Μ;

Επιλογή : Αλεξ. Π.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΑΣ ΕΔΩ ΑΛΛΑ ΣΤΟ "ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ"

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.