9 Σεπ 2006

ΤΟ ΚΕΦΊΡ

ΤΟ ΚΕΦΊΡ
Η εναλλακτική διεύθυνση για... tokefir στην οποία έχω μεταφέρει το κείμενο και την αλληλογραφία.

Ο κόσμος στον Καύκασο γνωρίζει τα καλά αποτελέσματά του από παλιά. Από την παιδική ηλικία το πίνουν σαν νερό. Να φθάνουν στην ηλικία των 110 και 150 χρόνων άνθρωποι εκεί δεν είναι σπάνιο. Είναι το μόνο μέρος του κόσμου που φθάνουν σ' αυτήν την υψηλή ηλικία, σε πλήρη υγειά. Σύμφωνα με τον καθηγητή MELKIN αυτοί δεν γνωρίζουν φυματίωση, καρκίνο η στομαχικές ανωμαλίες.
Μερικές τροφές όπως το γάλα αξίζουν περισσότερο όταν μεταβληθούν με την ζύμωση. Π.χ. κατά την διάρκεια της καλλιέργειας του γιαουρτιού, η βιολογική άξια της πρωτεΐνης αυξάνεται. Η αύξηση είναι μεγαλύτερη στη γιαούρτη που γίνεται με γάλα αγελάδας. Οι πρωτεΐνες στο γάλα, πιστεύεται ότι διεγείρουν την ηπατική και εντερική έκκριση. Το γαλακτοζάχαρο μεταβάλλεται σε γαλακτικό οξύ, που θεωρείται σαν αντισηπτικό χωνευτικό. Το οινόπνευμα και το ανθρακικό οξύ που δημιουργούνται θεωρούνται σαν τονωτικά των νεύρων της περιοχής των εντέρων. Παρατηρήθηκε ότι παιδιά που έχουν τραφεί με ΚΕΦΊΡ κράτησαν περισσότερο άζωτο, φωσφόρο, ασβέστιο, σίδερο και πάχος από εκείνα τα παιδία που τράφηκαν με φρέσκο γάλα.

Προϊόντα φρέσκου γάλακτος μπορούν να αυξήσουν την ωφελιμότητα μερικών μεταλλικών στοιχείων. Και το ασβέστιο και ο φώσφορος μπορούν να αποβούν περισσότερο ευαπορόφητα. Μερικές βιταμίνες, ιδίως η Β, μπορούν να συντεθούν από τα βακτηρίδια στη γαλακτική ζύμωση, τόσο καλά, όσο και από τα βακτηρίδια που βρίσκονται στην εντερική περιοχή. Γαλακτοοξυοφιλοι είναι ικανοί να συνθέσουν μερικές βιταμίνες και μέσα στο έντερο. Η NIACIN μπορεί να παραχθεί μέσα στο σώμα μας και να προμηθεύει τον οργανισμό με αρκετή ποσότητα από πρωτεΐνες υψηλής ποιότητας. Η γιαούρτη και τα αλλά προϊόντα της γαλακτικής ζύμωσης προσφέρουν ουσίες μοναδικές για την υγειά που δεν υπάρχουν στο γλυκό γάλα. Μερικά από τα παθογόνα μικρόβια, όπως τα μικρόβια της δυσεντερίας, δεν μπορούν να ζήσουν και να αναπτυχθούν σε ένα περιβάλλον οξύ, όπως το γαλακτικό οξύ. Αυτός ο ισχυρός βακτηριακός πλούτος από προϊόντα ζύμωσης γάλακτος, έχει αναγνωρισθεί από τους ανθρώπους σε πολλές περιοχές του κόσμου. Αναμφίβολα αυτός ο πλούτος έχει παίξει ένα ζωτικό ρόλο στη διατήρηση της υγιεινής. Η αφθονία των οξυβακτηριδίων των προϊόντων της γαλακτικής ζύμωσης έχει από καιρό χρησιμοποιηθεί σε σανατόρια. Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας αναφέρει έναν αριθμό από σανατόρια που χρησιμοποιούν αϊρανι ,προϊόν γαλακτικής ζύμωσης. Ασθενείς έλαβαν ένα λίτρο ημερησίως προσθέτοντας το στα συνήθη αντιβιοτικά φάρμακα. Το αϊρανι πιστεύεται ότι έχει ειδικό αποτέλεσμα εναντίον της φυματίωσης.

Σημειώσεις : Ψάχνετε για κεφίρ;

Περισσότερα για την παρασκευή και τις ιδιότητες, στον πιο κάτω σύνδεσμο...
Διαφήμισή μας...πατήστε στην εικόνα 
Η εναλλακτική διεύθυνση για... tokefir στην οποία έχω μεταφέρει το κείμενο και την αλληλογραφία.

Παράκληση, ενημερώστε με αν δεν μπορείτε να βρείτε εύκολα τους κόκκους του κεφίρ.

Παρ' ότι η καταχώρηση είναι παλαιά συνεχίζω να την υποστηρίζω και θα προσθέτω κάθε νέα πληροφορία που θα έχω από σας ή αλλού.

20-5-09, Οσοι από σας αναζητούν ή διαθέτουν τους κόκκους του κεφίρ, αφήστε τα στοιχεία σας (email).

Όσοι πάλι από σας
τους διαθέτουν και θα ήθελαν να αποχωριστούν μια μικρή ποσότητα, θα σας φέρω σε επαφή.

42 σχόλια:

  1. Ανώνυμος7:17 μ.μ.

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΣΟΥ ΠΟΣΤ!!!
    ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΞΙΝΟΓΑΛΑ... ΤΟ ΑΛΛΑΖΑ ΚΑΘΕ 20 ΩΡΕΣ.ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ?...ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΖΩ ΑΚΟΜΑ ΝΩΡΙΤΕΡΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η φυσική του γεύση είναι σαν το ξυνόγαλα, αλλά αν το θες λιγότερο ξυνό ή προσθέτεις γάλα ή όπως σωστά το σκέφτηκες μειώνεις το χρόνο παραμονής του κεφίρ μέσα στο γάλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος8:18 μ.μ.

    Πιστευω οτι ειναι οτι καλυτερο υπαρχει.Το συναντησα οταν ημουν 10 και για μια περιοδο το επινα,αλλα για καποιο λογο σταματησαμε να το εχουμε σπιτι(καπου δωθηκε) και το ξαναβρηκα τωρα στα 30!Αυτη τη φορα δεν θα το αφησω ευκολα!Με τοσες ιδιοτητες που εχει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος4:57 μ.μ.

    Πολύ καλές πληροφορίες. Ευχαριστούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος12:08 μ.μ.

    Συγχαρητήρια για το μπλογκ σου. Πολυ καλο! Ηθελα να ρωτήσω παραπάνω λεπτομέρειες για τη συνταγη για το τυρι Ποση ωρα το αφηνουμε να βράσει αρχικα? 'Η μολις κάνει τον αφρό, αμέσως το σβήνουμε? Αν το αφήσουμε ολη τη νυχτα δεν θα χαλάσει? Το τουλουπάνι τι είναι ακριβώς? είμαι κανουργια και δεν έχω πολλες γνώσεις μαγειρικής ορολογίας...!
    Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τουλουπάνι πού βρίσκω???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΖΟΙ το αφήνουμε μέχρι να βράσει μέχρι να σβολιάσει. δεν χαλάει αν μείνει έξω από ψυγείο. το τουλουπάνι είναι ένα ελαφρό και κάπως αραιό πανί, ή μπορείς να βάλεις μια πετσέτα της κουζίνας πολύ λεπτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θα σας παρακαλούσα να με ενημερώσετε αν μπορείτε να βρείτε εύκολα τους κόκκους του κεφίρ, ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος4:57 μ.μ.

    Καλησπέρα.θα ήθελα ίσως αφελέστατα,όμως με ενδιαφέρει γιατί κάνω διατροφη να ρωτήσω:έχει πολλές θερμίδες το κεφιρ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν έχει παρά πάνω θερμίδες από το γάλα που το φτιάχνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος1:10 μ.μ.

    Καλημέρα φίλε μου... Ίμερος.. sorry για το email τώρα ανακάλυψα την ανάρτηση..
    Πολύ ωραία δουλεία μπράβο σου μας κατατόπισες πλήρως.
    Πίνω το κεφιρ 1 litro την ημέρα έτοιμο εδώ και αρκετούς μήνες έχω δει μεγάλη διαφορά στο βάρος μου ζύγιζα 94 και τώρα είμαι 84.
    Θα θελα να το καλλιεργήσω μόνος μου αλλά δεν έχω τους σπόρους ενδιαφέρομε να τους προμηθευτώ μπορείς να μου δώσεις περισσότερες πληροφορίες..!!!
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπητέ φίλε Κωνσταντίνε,

    Χαίρομαι που έχεις βρει λύση σε κάποιο από τα προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσει το κεφίρ. Ευχριστώ για τα καλά σου λόγια. Δεν χρειάζεται να είσαι μέλος, απλά στείλε σαν ανώνυμος. Τους κόκκους του κεφίρ μπορείς να τους βρεις από φίλους χάρισμα και όχι να το πληρώσεις, αν είναι να τους πληρώσεις τότε το τίμημα να είναι συμβολικό και όχι εκμετάλευση. Από τη μεριά μου αυτό που μπορώ να κάνω είναι να βάλω μια ανακοίνωση και να σε φέρω σε επαφή με κάποιον που το έχει.

    φιλικώτατα

    Ίμερος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος11:00 μ.μ.

    Γειά σου φίλε μου.
    Ξέρω καλά το κεφίρ και πριν πολλά χρόνια το καλλιεργούσα κι εγώ και έπινα κι εγώ και το παιδί μού για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα. Τώρα δεν το έχω πια και θα ήθελα πολύ να βρώ από κάποιον φίλο γιατί δυστυχώς έχω μια κακή γαστρίτιδα. Θα ήμου υπόχρεη αν κάποιος φίλος μου έδινε λίγους κόκους ή μου έλεγε που μπορώ να βρώ.
    Ευχαριστώ πολύ
    Ελένη Κωνσταντινίδου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλημερα, μπραβο για τηνπροσπαθεια, που μπορω να βρω σπορους κεφιρ;

    ευχαριστω

    γιωργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος8:37 μ.μ.

    geia sas. vrika kefir etoimo se ena mini market kai tha ithela na mou pei kapoios an kserei an mporw na ftiaksw kefir apo ayto giati den exw kokous. se mia prospatheia pou ekana kratisa ligo apo auto pou agorasa kai prosthesa gala pou eixa proigoymenws vrasei. to afisa gia 5 wres se zesto meros kai epikse. einai posimo ayto kefir auto?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπερα, ψαχνω το κεφυρ εδω και πολυ καιρο και ειμαι χαρουμενος που βρηκα το blog σου...στο οποιο εχεις κανει πολυ καλη δουλεια.Με ενδιαφερει να το κεφυρ και αν υπαρχει καποιος τροπος να το προμηθευτω θα ηταν πολυ καλο, ακομα και σαν σπορος να το φυτεψω.
    Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αγαπητέ Λεωνίδα ευχαριστώ για τα σχόλιά σου, το κεφίρ δυστυχώς δεν φύεται, είναι προϊόν ζύμωσης και είναι κάπως δύσκολο να το βρεις, αν προκύψει κάποιος που θέλει να δώσει θα σε ειδοποιήσω αλλά πρέπει να αφήνετε και μαίηλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμε λυπάμαι αλλά δεν διαβάζω τα λατινογραφή κείμενα οπότε μην περιμένεις απάντηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Διαθέτω σπόρους κεφίρ και θα ήθελα να τους χαρίσω σε όσους ενδιαφέρονται. Νιώθω "κάπως", όταν δεν μπορώ να τους συντηρήσω όλους. Έχω, προσωπικά, δύο "αποικίες" και μπορώ, σχεδόν κάθε εβδομάδα, να φτιάχνω μια καινούρια. Το e-mail μου, φαντάζομαι, είναι διαθέσιμο για επικοινωνία στο διαχειριστή του blog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Θέλω να ευχαριστήσω τη Σοφία που θα διαθέσει κόκκους κεφίρ σε όποιον ενδιαφέρεται. Επικοινωνήστε μαζί της στο εμαιηλ ...sag16593@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. μενο Κομοτηνη και θα ηθελα κοκους κεφιρ. μηπος με βοηθησεις? σηγνομη για τα ορθογραφικα λαθη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. patricia στείλε στη Σοφία τα στοιχεία σου και τηλ και αν έχει θα σου στείλει, εγώ έστειλα αρκετό και δεν έχω άλλο προς το παρόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος12:46 μ.μ.

    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ BLOG ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΦΙΡ. ΕΙΜΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΡΙΑ ΣΤΟ Α.Π.Θ. ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΕ ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΚΟΚΚΩΝ ΚΕΦΙΡ ΚΑΙ ΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ. ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΒΡΩ ΚΟΚΚΟΥΣ ΑΠΟ 5 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ (ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ!). ΑΝ ΜΠΟΡΕTE ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕTE ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΚΟΚΚΟΥΣ (ΠΕΡΙΠΟΥ 10 ΓΡΑΜΜΑΡΙΑ) ΘΑ ΤΟ ΕΚΤΙΜΟΥΣΑ ΠΟΛΥ.ΜΑΙΡΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αγαπητή Μαίρη πολύ ενδιαφέρουσα η εργασία σου πάνω στους κόκκους του κεφίρ. θα σου στείλω κόκκους το συντομότερο δυνατόν. Από σένα θα θέλαμε να μας ενημερώσεις καλύτερα για το αντικείμενο της δουλειάς σου "το κεφίρ", για να μάθουμε περισσότερα. Στείλε μου τη διεύθυνσή σου και τηλέφωνο στο μαίηλ karosmi@yahoo.gr. Θα προτιμούσα να χρησιμοποιείτε το άλλο λινκ που είναι παραπάνω, που αφορά μόνο "το κεφίρ".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος2:10 μ.μ.

    Χαίρομαι που ασχολείται κάποιος με αυτό το θαυματουργό "ελιξήριο ζωής"ασχολούμαι καιρό και διαθέτω κόκκους απ το πανεπιστήμιο της Μοσχας,για κατ ιδίαν χρήση αλλα και καλιέργγεια.όποιος θέλει μπορώ να το στείλω(mixalischef@hotmail.com).αποστελεται σε βαζακι με νερο(γιατι στο νερο αδρανοποιειται μεχρι και 1 μηνα)με την συνταγή μαζί.Η ποσότητα που δίνω είναι 20γρ.αρκετή για 1 ποτήρι γάλα.Μέρα με τη μέρα αναπτήσεται και αυξαντετε και την ποσότητα του γάλακτος.Το θεωρώ ένα δώρο για τον καθένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος2:47 μ.μ.

    ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΓΕΙΑ. ΕΧΩ ΚΕΦΙΡ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΣΕ ΠΟΙΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΙΑΙΡΕΣΩ ΤΟ ΚΕΦΙΡ. ΕΧΩ 3 ΑΠΟΙΚΙΕΣ ΣΕ ΜΕΓΕΘΟΣ (ΠΕΡΙΠΟΥ) ΚΑΡΥΔΙΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΟΥ "ΖΥΜΩΝΕΙ" ΠΕΡΙΠΟΥ 1/2 ΛΙΤΡΟ ΓΑΛΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ (ΕΚΤΟΣ ΨΥΓΕΙΟΥ). ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ 2 ΑΠΟΙΚΙΕΣ ΜΑΖΙ. ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ; ΕΠΙΣΗΣ ΕΝΑ ΚΟΛΠΑΚΙ... ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΚΑΘΥΣΤΕΡΕΙ Η ΖΥΜΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 3 ΗΜΕΡΕΣ. ΕΤΣΙ, ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΕΝΑ ΤΡΙΗΜΕΡΟ, ΔΕΝ ΑΝΗΣΥΧΟΥΜΕ ΑΝ ΘΑ ΠΑΘΕΙ ΚΑΤΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. tha mporouse kapoios na mou dwsei kokous kefir?to mail mou einai mariapantela@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. θα μπορουσα και εγω να εχω κοκκους κεφιρ?το email μου ειναι mariapantela@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Συγχαρητήρια για την δημοσίευση του ευεργετικού ΚΕΦΙΡ. Διάβασα ότι πολλοί επισκέπτες αναζητούν κόκκους ΚΕΦΙΡ και συμπέρανα ότι είναι δύσκολο να βρεθούν στην Ελλάδα. Κατοικώ στην Αυστραλία και κάνω χρήση αυτού του προϊόντος. Μου το έδωσαν σε μικρή ποσότητα (χωρούσε στα 4 δάκτυλα του χεριού μου) και με την ΣΩΣΤΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΧΡΗΣΗ πολλαπλασιάστηκε μή χωρώντας στις δύο μου χούφτες χ2. Το συνιστώ και μακάρι να υπήρχε τρόπος να σας έστελνα λίγο σε όσους το ζητούν.

    Μιάς και μίλησα για ΣΩΣΤΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΧΡΗΣΗ -εάν δέν το γνωρίζετε- όσοι το έχετε κάντε το εξής:

    Αφού το πλύνετε καλά -να στάζει καθαρό πλέον νερό και όχι θολό από το γάλα, στραγγίστε το πιέζοντας το μέσα στο χέρι σας ώσπου να βγάλει τελείως το νερό του και να μείνει όσο στεγνό γίνεται. Μετά, βάλτε το σε γυάλινο μπουκάλι και προσθέστε το γάλα περίπου 5 φορές από την ποσότητα του ΚΕΦΙΡ, π.χ. εάν το ΚΕΦΙΡ είναι 5 πόντους στο ύψος με το γάλα να είναι 25 πόντους μέσα στο μπουκάλι, με λίγα λόγια, το ΚΡΦΙΡ να είναι το ένα πέμπτο της ποσότητας του γάλακτος.

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Είναι απαραίτητο η διαδικασία όλη της αλλαγής να γίνεται με ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΚΟΥΤΑΛΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΣΤΡΑΓΓΙΣΤΗΡΙ. Ποτέ να μή έρθει σε επαφή με μεταλλικό αντικείμενο. Η επεξεργασία γίνεται εντός 12 ωρών, δηλαδή αν το βάλετε το βράδυ να το αλλάξετε το επόμενο βράδυ. Όσο περισσότερο το αφήνετε τόσο πιό ξινό γίνεται. Πάντοτε το έχουμε εκτός ψυγείου σε δροσερό μέρος και αν ποτέ δέν έχουμε ώρα να το συνεχίσουμε τότε βάζουμε το μπουκάλι όπως είναι στο ψυγείο. Μέσα στο ψυγείο σταματά η δράση του ΚΕΦΙΡ και συνεχίζει έξω από το ψυγείο.

    Εύχομαι να φάνηκα χρήσιμος σε κάτι.

    Φιλικά
    Γιώργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Διαθέτω κόκκους κεφίρ (φυσικά δωρεάν) σε όσους ενδιαφέρονται. Μαρία

    ellapis999@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αγαπητή φίλη, ανάρτησα το άρθρο στο χώρο μας, tokefir.blogspot.com σχετικά σχόλια θα δεις εκεί πλέον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. καλημέρα, εχω κεφίρ αλλα νομίζω οτι μου χάλασε κ εχω πολυ λυπηθει, πως μπορω να το εξακριβώσω, ποιος μπορει να με προμηθευσει με αλλο?
    ευχαρηστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. γεια σας προσφατα εμαθα για το κεφιρ μπορει καποιος παρακαλω να μου στειλει ή να μου πει πως μπορω να βρω ? μενω στην κερκυρα και εδω κανεις δεν γνωριζει να με κατατοπισει ευχαριστω εκ των προτερων το ε μαιλ μου ειναι avlonitim@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλημέρα. Ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιος που να διαθέτει μήκυτα κεφίρ. Απλά ζω στο Βέλγιο αν θα μπορούσαμε να βρούμε έναν τρόπο να μου σταλθεί... Η μητέρα μου έχει καρκίνο και έχω ακούσει τα καλύτερα για το κεφίρ...
    Σας ευχαριστώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ξέχασα να γράψω και μαιλ μου... συγγνώμη... aouslis@mail.be
    (Καλημέρα από το Βέλγιο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. εχω βρει μυκητα και καλλιεργω κεφιρ ευχαριστης οσμης και γευσης ομως η υφη του δεν ειναι κολλωδης και σαν κουνουπιδι οπως βλεπω στα ειδικα βιντεο αλλα αραιη και περναει ευκολα απο το σουρωτηρι. Το αφηνω 24 ωρες εκτος ψυγειιου το ξεπλενω και το βαζω σε γυαλινο βαζο σε ποσοτητα που σκεπαζει τον πατο.Πως θα μπορεσω να παρω ενα πιο πηχτο ροφημα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. εχω βρει μυκητα και καλλιεργω κεφιρ ευχαριστης οσμης και γευσης ομως η υφη του δεν ειναι κολλωδης και σαν κουνουπιδι οπως βλεπω στα ειδικα βιντεο αλλα αραιη και περναει ευκολα απο το σουρωτηρι. Το αφηνω 24 ωρες εκτος ψυγειιου το ξεπλενω και το βαζω σε γυαλινο βαζο σε ποσοτητα που σκεπαζει τον πατο.Πως θα μπορεσω να παρω ενα πιο πηχτο ροφημα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Κατά πρώτον θα πρέπει να μειώσεις την ποσότητα του γάλακτος, αν βάζεις την ποσότητα που λες σε γεμάτο με γάλα βάζο του κιλού (από μέλι) ή 700ml. Η ποσότητα αυτή αρκεί για 200~300 ml γάλακτος. Δεν θα πρέπει να το στύβεις δυνατά, αλλά να το ξεπλένεις ανακατεύοντάς το σε πλαστικό σουρωτήρι ή τούλι και να στραγγίζει μόνο του. Δοκίμασε αυτά και τα ξαναλέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ευχαριστω για τις πολυτιμες συμβουλες σου τις ακολουθησα και πραγματι εχω ενα πιο πηχτο ροφημα.Αν δεν σου κανει κοπο πες μου πως να διατηρησω το κεφιρ μου στο ψυγειο απο 22/6 -15/7 που θα λειψω. Υπαρχει ασφαλης τροπος για να μη χαλασουν οι κοκκοι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Γεια σε όλους διάβασα πρόσφατα ότι το κεφίρ μπορεί να βοηθήσει σε κάποιες αλεργείες και επειδή υποφέρουμε κι εγώ και το παιδί μου θα ήθελα να δοκιμάσω. Αν κάποιος μπορεί να μου διαθέσει λίγους σπόρους παρακαλώ να επικοινωνήσει μαζί μου στο litsaelina@hotmail.gr ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Καλη σας ημερα εχω κεφιρ αλλα μου χαλασε ,προσπαθω εβδομαδες τωρα να το επαναφερω ,δεν τα καταφερα .Τι μπορω να κανω ? ειμαι λυπημενη το ειχα καιρο το μεγαλωσα αρκετα τι λαθος εκανα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχουν πολλοί λόγοι που μπορεί να χαλάσει το κεφίρ, ένας από τους βασικότερους είναι η ποιότητα του γάλακτος, αν αλλάξατε εταιρία ή τύπο γάλακτος. Συνέχισε με μικρές ποσότητες γάλακτος στην καλλιέργεια τουλάχιστον για μια εβδομάδα.

      Διαγραφή

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΑΣ ΕΔΩ ΑΛΛΑ ΣΤΟ "ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ"

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.