6 Νοε 2011

Χαλαρώνουμε...............


Εκπληξη!!!
 
 
 
 
-----
 
Να μην τους ξεχνάμε και αυτούς!!
 
 
 
 
--------
Από μικρό μαθαίνεις την αλήθεια!!!
 
 
 
 
-------
 
 
Greek gyros παντού!!!
 
 
 
----
 
Ανέκδοτο.!
 
 
Πηγαίνει η ξανθιά πανικόβλητη στην αστυνομία:
- Λαμβάνω απειλητικά μηνύματα στο κινητό μου!
- Μάλιστα, κυρία μου. Τί ακριβώς λένε τα μηνύματα;

- "Ο χρόνος σας τελείωσε, ο χρόνος σας τελείωσε!"
 
-----
 
ΓΕΛΙΟΓΡΑΦΕΣ
 
 
 
---
 
 
--
 

ΠΩΣ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΕΤΕ ΤΑ ΠΕΡΙ ΣΕΞ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ

 
 
 
 
 

ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΛΑΘΟΣ ...

 
 
 
 
---
 

ΠΑΝΩ ΑΠ'ΟΛΑ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ

 
 
 
---
 

ΦΡΕΣΚΟΤΑΤΟ....

 
 
 
----
 
 
ΑΝΕΚΔΟΤΟ
 
 
 
 
Σε ένα αεροπλάνο ο πιλότος:
- Βρισκόσαστε στην πτήση 205 για Λονδίνο και θα είμαστε στον προορισμ... Πρόσεχε! Πρόσεχε! Θα πέσει!!
Ακολουθεί ησυχία.
Μετά από 2 λεπτά ξαναμιλά ο πιλότος:
- Συγνώμη για την φασαρία, αλλά μου έριξαν καφέ πάνω μου. Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο χάλια έγινε το παντελόνι μου από μπροστά...
...Πετάγεται ένας επιβάτης και λέει:
- Δεν μπορείτε να φανταστείτε πως έγινε το δικό μου από πίσω...
----
 

ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΑΣ ΑΝΤΙΓΡΑΨΕΙ...

 
 
 
 
 
----------
 

ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΠΛΑΚΑ...

 
 
shit_happens315
 
 
-------

AN ANAΡΩΤΙΕΣΤΕ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΧΙΟΝΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ,

 

 

 

 

 

 

 

ΡΙΞΤΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΕΔΩ

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Επιλογή : ΚΒ
 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΑΣ ΕΔΩ ΑΛΛΑ ΣΤΟ "ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ"

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.