26 Απρ 2012


Η απάντηση στο βίντεο της Κατερίνας Μουτσάτσου

Η απάντηση στο βίντεο της Κατερίνα Μουτσάτσου, που με υπερηφάνεια δηλώνει Ελληνίδα, έρχεται από τον Σπύρο, ο οποίος βροντοφωνάζει πως όχι μόνο είναι Greek αλλά και... Malakas!

Τη χώρα μας δεν τη κυβερνούν καν οι πολιτικοί που ψηφίζουμε, καθώς είναι απλοί εντολοδόχοι, παρά ταύτα συνεχίζουμε και ψηφίζουμε κάθε φορά τους ίδιους, δηλώνει ο Σπύρος.

«Μου λένε ψέματα και εγώ τους ξαναψηφίζω. Μου κλέβουνε τη ζωή και εγώ τους ξαναψηφίζω. Μου κλέβουνε τα όνειρα και εγώ τους ξαναψηφίζω…».

Δείτε την απάντηση του Σπύρου στο βίντεο της Κατερίνας Μουτσάτσου
Επιλογή : Αλέξανδρος Κ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΑΣ ΕΔΩ ΑΛΛΑ ΣΤΟ "ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ"

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.