17 Οκτ 2011

Ομπάμα, Πούτιν και Παπανδρέου

Είναι στην Σαχάρα ο Ομπάμα , ο Πούτιν και ο Παπανδρέου.

Εκεί που περπατάνε βλέπουν μία όαση στην οποία υπάρχει μόνο ένα μπουρδέλο.

Πάει πρώτα ο Ομπάμα και βγαίνει η τσατσά.

- Γεια σας,  είμαι ο Ομπάμα από το U.S.A και θέλω να κάνω ένα
τηλεφώνημα στην χώρα μου.
- Μα ασφαλώς κε Ομπάμα,  δεν χρειάζεται να συστηθείτε, είστε πολύ
γνωστός εδώ ... το τηλεφώνημα στοιχίζει 10.000 δολάρια.
- Μα καλά, 10.000 δολάρια για ένα τηλέφωνο!
- Μία είναι η όαση ... ένα το τηλέφωνο ... εάν δεν θέλετε ...
Τι να κάνει,  αναγκάζεται να δώσει τα χρήματα για να κάνει το τηλεφώνημά του.
 
Πάει μετά ο Πούτιν.

- Γεια σας, είμαι ο Πούτιν από την Ρωσία και θέλω να κάνω ένα
τηλεφώνημα στην χώρα μου.
- Μα ασφαλώς κε Πούτιν, δεν χρειάζεται να συστηθείτε,  είστε πολύ
γνωστός εδώ ..... το τηλεφώνημα στοιχίζει 5.000 δολάρια.
Το ακούει ο Ομπάμα  και λέει με παράπονο.
- Μα καλά, εμένα μου είπατε 10.000 δολάρια .
- Εντάξει, Ρωσία πρώην Σοβιετική ΄Ενωση ... οικονομική κρίση ... τι να κάνουμε ...
Τέλος πάντων κάνει και το τηλεφώνημα ο Πούτιν.
 
 Πάει τελευταίος και ο Παπανδρέου .

- Γεια σας, είμαι ο Παπανδρέου από την Ελλάδα και θέλω να κάνω ένα τηλεφώνημα στην χώρα μου.

- Μα κε Παπανδρέου δεν χρειάζεται να συστηθείτε, δε φανταζόμασταν
ποτέ ότι θα καταφέρουμε να σας γνωρίσουμε! Βεβαίως και να κάνετε το τηλεφώνημα που θέλετε μόνο που θα στοιχίσει 1€.
 
Το ακούει ο Ομπάμα με τον Πούτιν και τρελαίνονται!
- Μα καλά, εμείς για να τηλεφωνήσουμε έπρεπε να πληρώσουμε 10.000
και 5.000 δολάρια, και ο Παπανδρέου γιατί θα πληρώσει μόνο 1€;

Κοιτάξτε να δείτε απαντάει η τσατσά:
ΑΠΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΣΕ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΙΚΗ ΧΡΕΩΣΗ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΑΣ ΕΔΩ ΑΛΛΑ ΣΤΟ "ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ"

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.