23 Φεβ 2012

Πάγκαλος: «Είμαι υπέρ του να χάνει κάποιος την κυριαρχία του»

Ο Θεόδωρος Πάγκαλος τάχθηκε υπέρ της απώλειας της εθνικής κυριαρχίας της Ελλάδας, δηλώνοντας Ευρωπαίος φεντεραλιστής, σε γαλλικό ραδιόφωνο.
Ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης τα είπε όλα αυτά στο γαλλικό ραδιοφωνικό σταθμό «Europe 1», απαντώντας σε ερώτηση της δημοσιογράφου για το «αν η Ελλάδα σώθηκε».
«Όχι» απαντά ο κ. Πάγκαλος. «Κάναμε μια θεμελιώδη επιλογή να κρατήσουμε τη χώρα στην ευρωζώνη, όμως δεν έχουμε σωθεί ακόμα. Έχουμε μπροστά μας μια επίπονη περίοδο», είπε ο αντιπρόεδρος.
Η συνέχεια της συνέντευξης θα πυροδοτήσει μεγάλες αντιδράσεις: «Είναι μεγάλο πρόβλημα για πολλούς συμπολίτες μου, ίσως για την πλειονότητα, κατανοώ την άποψή τους. Εγώ όμως είμαι υπέρ του να χάνει κανείς την κυριαρχία του. Πάντα ήμουν. Πάντα έλεγα ότι είμαι Ευρωπαίος και μάλιστα υπέρ του φεντεραλισμού».
Μάλιστα, υποστηρίζει ότι η Κομισιόν κάνει καλά τη δουλειά της, αναφορικά με την Ελλάδα. «Αν ο αντιπρόεδρος της Κομισιόν ήταν Έλληνας, θα ήταν διαφορετική η κατάσταση; Εγώ θα έλεγα όχι. Αν έκανε βέβαια καλά τη δουλειά του», είπε ο κ. Πάγκαλος.
Στο τέλος, θύμισε τη γνωστή αποστροφή του Γιώργου Παπανδρέου, «λεφτά υπάρχουν», καθώς υποστήριξε ότι «δεν πτώχευσε η Ελλάδα, πτώχευσε ο δημόσιος τομέας. Η Ελλάδα έχει χρήματα».
Ακούστε τις δηλώσεις του Θ. Πάγκαλου στο γαλλικό ραδιοφώνο:
http://www.dailymotion.com/video/xoxmbc_nous-ne-sommes-pas-sauves_news?s...
πηγή_newsbomb.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΑΣ ΕΔΩ ΑΛΛΑ ΣΤΟ "ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ"

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.