28 Σεπ 2013

Απαράδεκτη η συμπεριφορά του STAR σε άνθρωπο της τέχνης



Καταθέτει ο συγγραφέας Αλέξης Σταμάτης
Δεν έχω νιώσει πιο προσβεβλημένος. Απαράδεκτη συμπεριφορά του καναλιού @star απέναντι μου. H μόνη που δεν φταίει είναι η Πόπη Τσαπανίδου, η οποία μόλις έχει έρθει στην εκπομπή και δεν ελέγχει εκείνη την ροή. H προχειρότητα και το τσάτρα πάτρα απαξιώνει έναν καλλιτέχνη που ήρθε να ανακοινώσει ένα σωρό ενδιαφέροντα πράγματα για εκδηλώσεις που αφορούν την προβολή της χώρας στο εξωτερικό όπως αυτό.
Συγγραφέας για κάποια κανάλια σημαίνει «μπάλωμα προγράμματος» και στην συγκεκριμένη περίπτωση αυτό σήμαινε αναμονή μιας ώρας και πέντε λεπτών, πριν το τηλεφώνημα με την ατάκα «κοιτάξτε να δείτε, δε χωράτε».
Έχω φύγει από το σπίτι έντεκα πάρα έχοντας παρατήσει πρόβα στο Θέατρο Τέχνης Καρολος Κουν για μια πολύ σοβαρή προσπάθεια που κάνει με 8 νέους Έλληνες συγγραφείς και γυρίζω τώρα, άπρακτος με 3 ώρες πετάμενες από του ζωή μου. Με την Πόπη θα κάναμε μια χαρά κουβέντα για θέματα ουσίας. Αλλά , φευ, η τέχνη δε χωράει σε κάποιους χώρους.
Και τι ήθος, να καλείς έναν άνθρωπο και να τον στέλνεις σπίτι του χωρίς μια συγγνώμη… Ως τώρα εκτός από την Πόπη – ευχαριστώ για την ανθρώπινη συμπεριφορά- κανείς από το κανάλι δεν μου έχει πει τίποτα!
Όπως φαίνεται είμαστε αναλώσιμες κεφαλές.
Είκοσι χρόνια δε μου έχει ξανασυμβεί ούτε σε κανάλι της επαρχίας.
Κρίμα. Δεν αλλάζουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΑΣ ΕΔΩ ΑΛΛΑ ΣΤΟ "ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ"

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.