14 Οκτ 2011


Το σχολείο γυμνό.

Το παράδειγμα των αθλητών, των ανέργων και πολλών άλλων γυμνών διαμαρτυρομένων, ακολούθησαν στη Γαλλία 15 καθηγητές Μέσης Εκπαίδευσης, προκειμένου να τραβήξουν την προσοχή πάνω στην απαξίωση και την ...απογύμνωση της δημόσιας εκπαίδευσης. Στο Μανιφέστο που κυκλοφόρησαν, καταγγέλουν ότι οι μεταρρυθμίσεις στην Παιδεία κρύβουν μία κοντόφθαλμη λογιστική και τεχνοκρατική λογική που δυναμιτίζει τις βάσεις της δημοκρατικής εκπαίδευσης. "Δηλώνουμε ότι σήμερα το σχολείο είναι γυμνό, όχι μόνο γιατί του στερούν τα οικονομικά μέσα, αλλά κυρίως γιατί έχει χάσει βαθμηδόν το νοημά του, καθώς και το ανθρωπιστικό του ιδεώδες, που από την εποχή των Ελλήνων του έδωσε το όνομα του "σχολείου".
Magnify Image
Λατινικά, αρχαία ελληνικά. Νεκρές γλώσσες -και θαμμένες ( Κα. Χ, καθηγήτρια Κλασικής Φιλολογίας).

Magnify Image
'Ολα χάνονται, τίποτα δεν δημιουργείται, όλα υποβαθμίζονται (Κ. Χ, καθηγητής Φυσικής).

Magnify Image
Κάλυτερα μία τάξη καλοφτιαγμένη από μία τάξη παραγεμισμένη (Κ. Χ, καθηγητής Σύγχρονης Λογοτεχνίας).

Magnify Image
Συνάρτηση της εκπαίδευσης φθίνουσα (Κα. Χ, καθηγήτρια Μαθηματικών).

Magnify Image
Κοινωνικές συγκρούσεις, πρακτικές ασκήσεις (Κ. Χ, καθηγητής Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών.

Magnify Image
Το σχολείο ξεθωριάζει (Κα. Χ, καθηγήτρια πλαστικών τεχνών).

Magnify Image
Επισφαλής ισορροπία και στρές (Κοι. Χ, καθηγητές Φυσικής Αγωγής).

Magnify Image
Το τέλος της Ιστορίας ; (Κα. Χ, καθηγήτρια Ιστορίας-Γεωγραφίας).

Magnify Image
Shakespeare...to pire (Kα. Χ, καθηγήτρια Αγγλικών).

Magnify Image
Η Πριγκίπισσα της Κλέβης γυμνή (Κα. Χ, καθηγήτρια Σύγχρονης Λογοτεχνίας).

Magnify Image
Τεχνολογικές κατευθύνσεις, φθινοπωρινές εκπτώσεις, ξεπούλημα (Κ. Χ, καθηγητής Εφαρμοσμένης Φυσικής).

Magnify Image
Να κάνουμε Οικονομία, όχι οικονομίες (Κ. Χ, καθηγητής Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών).
Επιλογή : ΚΒ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΑΣ ΕΔΩ ΑΛΛΑ ΣΤΟ "ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ"

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.