Συζήτηση 02.12.2011 στο ΣτΕ για ιθαγένεια/συμμετοχή αλλοδαπών στις Δημοτικές Εκλογές - Πρωταγωνιστές - Προσκήνιο - Παρασκήνιο & Παιχνίδια παραπληροφόρησης μερίδας του Τύπου σε βάρος του Ελληνικού λαού
ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ
Συζητήθηκε ενώπιον της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ) η Αίτηση Ακυρώσεως μου επί της οποίας εκδόθηκε η υπ’ αριθμόν 350/01.02.2011 παραπεμπτική απόφαση του Δ’ Τμήματος (7μελής σύνθεση) η οποία έκρινε αντισυνταγματική κατά παράβαση 9 άρθρων του Συντάγματος τη μαζική αυτόματη χορήγηση ιθαγένειας σε αλλοδαπούς λόγω γέννησης στην Ελλάδα ή φοίτησης επί 6 τάξεις σε Ελληνικό σχολείο & τη συμμετοχή αλλοδαπών στις δημοτικές εκλογές, όπως προβλέπονται στο Ν.3838/2010
Διαβάστε για την απόφαση σχετικά http://syntagmagr.blogspot.com/2011/04/3502011-03062011-07062011-10042011.html
Διαβάστε για την απόφαση σχετικά http://syntagmagr.blogspot.com/2011/04/3502011-03062011-07062011-10042011.html
Ερώτηση από έδρας έκανε ο κ. Ρίζος, Αντιπρόεδρος του ΣτΕ & Πρόεδρος του Δ’ Τμήματος, που εξέδωσε την 350/2011 απόφαση υπερασπίζοντας την απόφαση του Δικαστηρίου & θέτοντας προ των ευθυνών του το Ελληνικό Δημόσιο, που από το 2001 & εντεύθεν έχει προχωρήσει σε μαζικές συνεχείς νομιμοποιήσεις λαθρομεταναστών χωρίς να έχει σταθερό κριτήριο νόμιμης διαμονής, χωρίς γνώση του χρονικού σημείου εισόδου των αλλοδαπών, που νομιμοποιεί στη συνέχεια & χωρίς καν γνώση του αριθμού τους. Ενώ ζήτησε να πληροφορηθεί τόσο στοιχεία για όλα αυτά, αλλά & αναλυτικά στοιχεία για τους αλλοδαπούς που υπάγονται τόσο στις πάγιες διατάξεις του Ν.3838/2010 όσο & στις εξαιρέσεις. Αρχικά, ο πληρεξούσιος του Δημοσίου, επιφυλάχτηκε να απαντήσει στο υπόμνημα, αλλά τελικώς, ύστερα από επιμονή του κ. Ρίζου, έδωσε τους ακόλουθους αριθμούς: 9.000 αιτήσεις αλλοδαπών για αυτόματη ιθαγένεια (Ελληνοποίηση) 3.000 έως σήμερα δεκτές (1.600 λόγω γέννησης & 1.400 λόγω φοίτησης) Ως προς τους νόμιμα διαμένοντες αλλοδαπούς υπάρχουν 480.000 με οριστικές άδειες διαμονής, 138.000 με αιτήματα σε εκκρεμότητα ή με προσωρινή διαταγή ή με αναστολή δικαστηρίου, ενώ 12.000 ήταν οι εγγεγραμμένοι αλλοδαποί στους εκλογικούς καταλόγους των δημοτικών εκλογών & απ’ όσο ήταν σε θέση να γνωρίζει, ουδείς εξελέγη.
Η εντύπωση από τη διεξαχθείσα συζήτηση ήταν θετική, καθώς προσήλθαν να καταθέσουν τις απόψεις τους υποστηρικτικές στην αίτηση μου, 1 αιτών κατά της συμμετοχής αλλοδαπών στις δημοτικές εκλογές, 1 αιτών κατά της μαζικής χορήγησης ιθαγένειας & αναφορικά με ατομικές πράξεις ιθαγένειας Σωματεία & μεμονωμένοι Αιτούντες.
Οι ερωτήσεις, που έκανε από έδρας ο κ. Ρίζος, Αντιπρόεδρος του ΣτΕ & Πρόεδρος του Δ’ Τμήματος, που εξέδωσε την 350/2011 παραπεμπτική απόφαση επί της αιτήσεως μου υπερασπίζοντας την απόφαση του Δικαστηρίου & θέτοντας προ των ευθυνών του το Ελληνικό Δημόσιο, ήταν ουσιώδεις. Αναγκάστηκε το Δημόσιο να δώσει στοιχεία για τους χιλιάδες Ελληνοποιημένους αλλοδαπούς έως τώρα, ανατρέποντας τις μέχρι τώρα αιτιάσεις της περασμένης ηγεσίας του Υπουργείου Εσωτερικών, ότι αφορούσε δήθεν μόνο κάτι εκατοντάδες αλλοδαπούς η αυτόματη απονομή ιθαγένειας λόγω γέννησης ή φοίτησης σε Ελληνικό σχολείο.
Η μακρά προθεσμία που δόθηκε για το υπόμνημα (19.01.2012) θα μας δώσει την ευκαιρία να απαντήσουμε λεπτομερώς σε δευτερεύοντες ισχυρισμούς των αντιδίκων, ενώ εν συνεχεία ακολουθεί η διάσκεψη & η απόφαση του Δικαστηρίου.
ΑΙΤΟΥΝΤΕΣ & ΠΑΡΕΜΒΑΙΝΟΥΣΕΣ
(Σύμφωνα με το έκθεμα της ημέρας, όπως δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα του ΣτΕ & αναδημοσιεύτηκε στο http://syntagmagr.blogspot.com/2011/11/02122011.html)
Επισημαίνεται, πριν την αναλυτική παρουσίαση των Αιτούντων, όπως αποτυπώνονται στο έκθεμα, ότι Εισηγητής & Βοηθός Εισηγητή για όλες τις συναφείς αιτήσεις είναι ο Σύμβουλος Ευθύμιος Αντωνόπουλος & η Εισηγήτρια Θεώνη Κανελλοπούλου αντίστοιχα
Επισημαίνεται, πριν την αναλυτική παρουσίαση των Αιτούντων, όπως αποτυπώνονται στο έκθεμα, ότι Εισηγητής & Βοηθός Εισηγητή για όλες τις συναφείς αιτήσεις είναι ο Σύμβουλος Ευθύμιος Αντωνόπουλος & η Εισηγήτρια Θεώνη Κανελλοπούλου αντίστοιχα
Υπ' αριθμόν 19
Αριθμός Αιτήσεως Ακυρώσεως 6342/05.08.2010 (επί της Αιτήσεως, που συζητήθηκε στο Δ' Τμήμα (7μελής σύνθεση) του ΣτΕ στις 12.10.2010, δημοσιεύτηκε η υπ' αριθμόν 350/01.01.2011 απόφαση, που έκρινε αντισυνταγματικό το Ν. 3838/2010 για παραβίαση 9 άρθρων του Συντάγματος & παρέπεμπε την οριστική κρίση στην Ολομέλεια του Δικαστηρίου σύμφωνα με το άρθρο 100 του Συντάγματος)
Αιτών: Ιωάννης Ανδριόπουλος, Παρεμβαίνουσες: Έντα Γκέμυ κλπ.(2)
Αφορά την Ακύρωση των 2 Υπουργικών Αποφάσεων περί μαζικής αυτόματης ιθαγένειας σε αλλοδαπούς λόγω γέννησης στην Ελλάδα ή φοίτησης 6 ετών σε Ελληνικό Σχολείο στην Ελλάδα & περί συμμετοχής αλλοδαπών στις Δημοτικές Εκλογές (άρθρα 1α, 14-21 & 24 Ν. 3838/2010)
ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΓΙΝΕΙ ΔΕΚΤΗ Η ΑΙΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΙΘΑΓΕΝΕΙΕΣ ΛΟΓΩ ΓΕΝΝΗΣΗΣ Η ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΟΘΕΙ, ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ & ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 2010 ΛΟΓΩ ΑΛΛΟΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΟΓΩΝ
Υπ' αριθμόν 20
Αριθμός Αιτήσεως Ακυρώσεως 8341/15.10.2010 (κατατέθηκε μετά τη συζήτηση της υπ' αριθμόν 19 στο Δ' Τμήμα & μετά τη δημοσίευση της 350/2011 απόφασης εισήχθη στην Ολομέλεια με διαγραφή από το Δ' Τμήμα)
Αιτών: Αντώνιος Θεοδωράκης
Αφορά την Ακύρωση της Υπουργικής Αποφάσεως περί συμμετοχής αλλοδαπών στις Δημοτικές Εκλογές (άρθρα 14-21 Ν. 3838/2010)
ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΓΙΝΕΙ ΔΕΚΤΗ Η ΑΙΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 2010 ΛΟΓΩ ΑΛΛΟΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΟΓΩΝ
Υπ' αριθμόν 21
Αριθμός Αιτήσεως Ακυρώσεως 8902/02.11.2010 (κατατέθηκε μετά τη συζήτηση της υπ' αριθμόν 19 στο Δ' Τμήμα & μετά τη δημοσίευση της 350/2011 απόφασης εισήχθη στην Ολομέλεια με διαγραφή από το Δ' Τμήμα)
Αιτών: Ιώαννης Μπουλμέτης
Αφορά την Ακύρωση της Υπουργικής Απόφασης περί μαζικής αυτόματης ιθαγένειας σε αλλοδαπούς λόγω γέννησης στην Ελλάδα ή φοίτησης 6 ετών σε Ελληνικό Σχολείο στην Ελλάδα (άρθρα 1α & 24 Ν. 3838/2010)
ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΓΙΝΕΙ ΔΕΚΤΗ Η ΑΙΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΙΘΑΓΕΝΕΙΕΣ ΛΟΓΩ ΓΕΝΝΗΣΗΣ Η ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΟΘΕΙ & ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Υπ' αριθμόν 22
Αριθμός Αιτήσεως Ακυρώσεως 3311/2011 (κατατέθηκε μετά τη δημοσίευση της 350/2011 απόφασης)
Αιτούντες: Σωματείο "Παγκρήτιος Ένωσις" κλπ. (5)
Παρεμβαίνουσες: 1. Μπρούνα Ντόγκα & 2. Άννα Σαντικάι
Αφορά σύμφωνα με τον Εισηγητή Σύμβουλο Ευθύμιο Αντωνόπουλο, όπως ανέπτυξε την έκθεση του στο ακροατήριο της Ολομέλειας του ΣτΕ την ακύρωση 198 αποφάσεων γενικών γραμματέων αποκεντρωμένης διοίκησης αναφορικά με τη χορήγηση ατομικών πράξεων ιθαγένειας λόγω γέννησης ή φοίτησης
ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΓΙΝΕΙ ΔΕΚΤΗ Η ΑΙΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ 198 ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ ΛΟΓΩ ΓΕΝΝΗΣΗΣ Η ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΠΟΥ ΠΡΟΣΒΑΛΛΟΝΤΑΙ & ΔΕ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΟΥΤΕ ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΛΛΕΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΕΣ, ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΧΟΡΗΓΗΘΕΙ, ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΤΑΙ ΕΥΘΕΩΣ Η ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ ΔΕΔΙΚΑΣΜΕΝΟ ΕΠΙ ΑΛΛΩΝ ΠΛΗΝ ΤΩΝ 198 ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ
Στο σημείο αυτό & για λόγους δικαιοσύνης πρέπει να επισημανθεί, όχι στην ανωτέρω υπόθεση συγκεκριμένα, αλλά σε όλες τις αιτήσεις ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας, ότι η όλη μελέτη για την προετοιμασία των φακέλων & την εισαγωγή τους ενώπιον του ακροατηρίου δε γίνεται από τον Εισηγητή κατά κύριο λόγο, αλλά από το Βοηθό Εισηγητή. Ο Εισηγητής συζητάει με το Βοηθό Εισηγητή τις υποθέσεις & διορθώνει κατά το δοκούν την γραπτή προεισήγηση του Βοηθού Εισηγητή. Ήταν η Βοηθός Εισηγητή Θεώνη Κανελλοπούλου, η οποία μελέτησε με το Σύμβουλο επισταμένως την ξένη νομολογία, που οδήγησε & στην ανεύρεση της αντισυνταγματικότητας της συμμετοχής αλλοδαπών στις Δημοτικές Εκλογές σε Αυστρία, Γαλλία, Γερμανία & Ιταλία, που το Ελληνικό πανεπιστημιακό κατεστημένο στην πλειοψηφία του αποκρύπτει συστηματικά & επιμελώς & γι' αυτό απαιτήθηκε επισταμένη μελέτη της ξένης βιβλιογραφίας συν τοις άλλοις.
ΤΙ ΠΡΟΗΓΗΘΗΚΕ (Το παρασκήνιο του θεάτρου του παραλόγου της Παρασκευής 03.06.2011)
Συνηθίζεται πριν δημοσιευτεί το έκθεμα κάθε συνεδριάσεως είτε Τμήματος είτε Ολομέλειας του ΣτΕ να επικοινωνούν οι Αιτούντες με το Βοηθό Εισηγητή κατά πρώτο λόγο & με τον Εισηγητή κατά δεύτερο για να ρωτήσουν, αν έστειλε το Δημόσιο τις απόψεις του & ως εκ τούτου, αν συζητηθεί η υπόθεση.
Όντως πριν τη συζήτηση στο Δ' Τμήμα στις 12.10.2010 επικοινώνησα με τη Βοηθό Εισηγητή Θεώνη Κανελλοπούλου, αν θα λάβει χώρα η συζήτηση την ημερομηνία, που είχε οριστεί, με διαβεβαίωσε πως ναι , όπως & έγινε.
Όταν ξαναεπικοινώνησα μαζί της το Μάιο του 2011 & αφού είχε δημοσιευθεί η υπ' αριθμόν 350/2011 απόφαση του Δ' Τμήματος, που παρέπεμπε την αίτηση στην Ολομέλεια λόγω αντισυνταγματικότητας του Ν. 3838/2010 , με ενημέρωσε, ότι ο ουσιαστικός χειρισμός της υπόθεσης είχε περάσει στα χέρια του Εισηγητή Ευθύμιου Αντωνόπουλου, με τον οποίο θα έπρεπε να επικοινωνώ απευθείας για οποιοδήποτε θέμα.
Επικοινώνησα με τον Εισηγητή, ο οποίος με διαβεβαίωσε, ότι θα συζητηθεί η υπόθεση στις 03.06.2011 (τότε υπενθυμίζεται, ότι κυβέρνηση ήταν το ΠαΣοΚ με πολιτική ηγεσία στο Υπουργείο Εσωτερικών την αυτή, που είχε υπογράψει τις προσβαλλόμενες αποφάσεις).
Όντως δημοσιεύτηκε το έκθεμα της συνεδριάσεως της Ολομέλειας της 03.06.2011 μια εβδομάδα πριν, ως είθισται, την Παρασκευή 27.05.2011 & ανακοινώθηκε η συζήτηση της υπόθεσης & υποβάλαμε μάλιστα & υπόμνημα.
Τη Δευτέρα 30.05.2011, παρακολουθώ τον ηλεκτρονικό φάκελο της υποθέσεως μου & διαβάζω, ότι από 24.05.2011 έχουν πρωτοκολληθεί στο ΣτΕ σχετικά του Υπουργείου Εσωτερικών για την υπόθεση μου & τηλεφωνώ στο Σύμβουλο για να περάσω να τα παραλάβω & όχι μόνο μου τα αρνήθηκε, λέγοντας μου, ότι πρέπει να κάνω αίτηση στον Πρόεδρο του ΣτΕ Παναγιώτη Πικραμμένο για να τα πάρω, πράγμα που έκανα αυθημερόν, χωρίς ποτέ να λάβω απάντηση. Αλλά συν τοις άλλοις, άρχισε να διαφοροποιείται, χωρίς καμία αιτιολογία για την αίτηση μου, λέγοντας, ότι δεν ξέρουμε, αν θα συζητηθεί η υπόθεση η δική μου, γιατί κάποια Σωματεία κάναν αίτηση & δεν επέδωσαν την αίτηση τους & ότι θέλαν να ακούσουν & την άποψη των αλλοδαπών. Εγώ του απάντησα, ότι δεν έχει καμία σχέση η αίτηση μου, που αφορά τις Υπουργικές Αποφάσεις τόσο ιθαγένειας όσο & εκλογών με ύστερη αίτηση μη διαδίκων στην υπόθεση μου που αφορά μεμονωμένες πράξεις ιθαγένειας με διαφορετικό όργανο υπογραφής (όχι τον Υπουργό, αλλά Γενικούς Γραμματείς Αποκεντρωμένης Διοίκησης), ότι ο φάκελος είναι πλήρης με την αποστολή των σχετικών του Δημοσίου & ότι είναι παράνομο να παραβιάζεται η Δικονομία του ΣτΕ με ήξεις αφήξεις δηλώσεις. Αποτέλεσμα, την επόμενη ημέρα, Τρίτη 31.05.2011, το έκθεμα τροποποιείται & από ΣΥΖΗΤΕΙΤΑΙ η υπόθεση μου γίνεται ΑΝΑΒΑΛΛΕΤΑΙ.
Διαβάστε σχετικά http://syntagmagr.blogspot.com/2011/05/02122011.html
Εγώ από την πλευρά μου, που ορκίστηκα να φυλάω το Σύνταγμα & τους νόμους, όταν αποφάσισα να γίνω Δικηγόρος, δεν ανέχτηκα, όπως δεν ανέχομαι σε καμία υπόθεση εντολέων μου παιχνίδια σε βάρος τους, πόσο μάλλον στην παρούσα αίτηση, που είναι προσωπική μου υπόθεση & ενημέρωσα την κοινή γνώμη για το τι παίζεται προς χάριν της κυβερνήσεως του ΠαΣοΚ τότε, που ήταν υπό κατάρρευση με τις συνεχείς διαδηλώσεις στις πλατείες όλης της χώρας & την έντονη αμφισβήτηση της πολιτικής της εν όψει της ψήφισης του Μεσοπρόθεσμου. Επειδή έχω το θάρρος της γνώμης μου, προσωπικά στο ακροατήριο ενώπιον των Συμβούλων, ανέλυσα τη μεθόδευση της συγκεκριμένης αναβολής, όπως ακριβώς την έγραψα στο ιστολόγιο μου ζητώντας συντομότερη αναβολή, όπως ενημέρωσα & τους λοιπούς Αιτούντες κ. Αντώνιο Θεοδωράκη & Ιωάννη Μπουλμέτη. Στο δε ακροατήριο ενεμφανίσθη & ο κ. Θεοδωράκης, όπου ζήτησε συντομότερη αναβολή & ο ίδιος για να απορριφθεί τελικώς το αίτημα μας, με πλειοψηφία, προς τιμή Συμβούλων, που μας υποστήριξαν & διαφώνησαν με τη μεθόδευση.
Η υπόθεση της αναβολής, έφθασε στη Βουλή με σχετική ερώτηση του Βουλευτή Κυριάκου Βελόπουλου Ανεβλήθη χωρίς καμμία αιτιολογία, η συζήτηση στο ΣΤΕ, για το Νομοσχέδιο περί Ιθαγένειας & συμμετοχής των αλλοδαπών, στις δημοτικές εκλογές!& απαντήθηκε από τον Υπουργό Δικαιοσύνης, Διαφάνειας & Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων Μιλτιάδη Παπαϊωάννου
Διαβάστε σχετικά http://www.hellenicparliament.gr/Koinovouleftikos-Elenchos/Mesa-Koinovouleutikou-Elegxou?pcm_id=9c1f0bb8-a048-49dc-8e78-886aa003f308
Αξίζει να σημειωθεί εδώ, ότι την Παρασκευή 02.12.2011 με ρώτησε στο ακροατήριο, πριν την εκφώνηση της υπόθεσης το πρωί, συνάδελφος των αντιδίκων, του οποίου δε θα αναφέρω το όνομα, γιατί δεν αμφισβητώ το ειλικρινές της ερωτήσεως του, αν θα συζητούσαμε ή όχι (παρότι είχε γραφεί ΣΥΖΗΤΕΙΤΑΙ στο έκθεμα) ενώ, όπως με ενημέρωσε, τόσο κόσμος, που ήρθε να μας υποστηρίξει στο ακροατήριο, όσο & κάποιος εκ των αιτούντων πριν την ημέρα της συζητήσεως, κυκλοφορούσε έντονα η φήμη, ότι δε θα συζητείτο η υπόθεση μας, εξαιτίας των 12 αιτήσεων ακυρώσεων για το χαράτσι της ΔΕΗ, που προηγούνταν στο έκθεμα & οι οποίες ήταν όλες ΣΥΖΗΤΕΙΤΑΙ.
ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΗΡΥΞΕΩΣ ΕΝΟΣ ΝΟΜΟΥ ΩΣ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΥ
Πρέπει να πληροφορηθεί το αναγνωστικό κοινό, ότι ουκ ολίγες διατάξεις νόμων έχουν κριθεί στο διάβα της νομολογίας αντισυνταγματικές. Τις πλείστες των περιπτώσεων, οι Νόμοι αυτοί εξακολουθούν να ισχύουν, δηλαδή δεν καταργήθηκαν οι κρινόμενες ως αντισυνταγματικές διατάξεις με νεότερο νόμο, απλώς η Διοίκηση γνωρίζοντας τη νομολογία είτε δεν τις εφαρμόζει στο μέλλον είτε αναγνωρίζει δεδικασμένο μεταξύ των διαδίκων, που αναγνωρίστηκε η αντισυνταγματικότητα, αλλά για τους λοιπούς εξακολουθεί να εφαρμόζει το νόμο. Συνήθως, δε , η Διοίκηση τις αντισυνταγματικές πράξεις που εκτελέστηκαν πριν την κήρυξη της αντισυνταγματικότητας στη Δικαιοσύνη τις θεωρεί αυθαίρετα συνταγματικές μη αναγνωρίζοντας την αναδρομική ισχύ της αντισυνταγματικότητας & καλώντας τους ενδιαφερομένους να προσφύγουν εκ νέου στα δικαστήρια για να ακυρώσουν το ήδη κριθέν (ΑΥΤΟ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ & ΠΟΙΝΙΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ, καθώς & ΤΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ όταν ακυρώνονται ατομικές διοικητικές πράξεις, που παράγεται δεδικασμένο μεταξύ των διαδίκων)
ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΣΤΟ ΣτΕ ΟΤΑΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΟΜΟΥ Η ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ
Το Συμβούλιο της Επικρατείας, όπως & κάθε δικαστήριο, στα πλαίσια της διάκρισης των εξουσιών, δεν ακυρώνει νόμους, που ψηφίστηκαν από τη Βουλή, τη νομοθετική εξουσία δηλαδή. Κάτι τέτοιο θα συνιστούμε παραβίαση των συνταγματικών του αρμοδιοτήτων. Είναι λάθος να λέμε, ότι η Ολομέλεια μπορεί να ακυρώσει το Ν. 3838/2010. Ο Ν. 3838/2010 θα εξακολουθεί να υπάρχει ανεξαρτήτως της αποφάσεως της Ολομελείας & μόνο η Βουλή μπορεί να τον καταργήσει ή να τον τροποποιήσει. Η ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΑΚΥΡΩΝΕΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ, ΟΧΙ ΤΟ ΝΟΜΟ. Ας δούμε τι λέει το άρθρο 50 Συνέπειες απόφασης του Προεδρικού Διατάγματος 18/1989 (Δικονομία του ΣτΕ)
"1. Η απόφαση που δέχεται την αίτηση ακυρώσεως απαγγέλλει την ακύρωση της προσβαλλόμενης πράξης & συνεπάγεται νόμιμη κατάργηση της έναντι όλων, είτε πρόκειται για κανονιστική είτε πρόκειται για ατομική πράξη
4. Οι διοικητικές αρχές, σε εκτέλεση της υποχρέωσής τους κατά το άρθρο 95 παρ. 5 του Συντάγματος, πρέπει να συμμορφώνονται ανάλογα με κάθε περίπτωση, με θετική ενέργεια προς το περιεχόμενο της απόφασης του Συμβουλίου ή να απέχουν από κάθε ενέργεια που είναι αντίθετη προς όσα κρίθηκαν από αυτό.Ο ΠΑΡΑΒΑΤΗΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΩΞΗ ΚΑΤΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 259 ΤΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΥΠΕΧΕΙ & ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ"
ΑΦΟΥ ΤΟ ΣτΕ ΑΚΥΡΩΝΕΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΝΟΜΟΥ & ΟΧΙ ΤΟ ΝΟΜΟ, ΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ, ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΔΕΚΤΗ Η ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ;
1η υπόθεση (Αν γίνει δεκτή η Αίτηση μου - υπ' αριθμόν 19 στο έκθεμα) τότε:
ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΙΘΑΓΕΝΕΙΕΣ ΛΟΓΩ ΓΕΝΝΗΣΗΣ Η ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΟΘΕΙ, ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ & ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 2010 ΛΟΓΩ ΑΛΛΟΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΟΓΩΝ (Επειδή προσβάλλω & τις 2 κανονιστικές Υπουργικές Αποφάσεις ιθαγένειας & συμμετοχής αλλοδαπών στις Δημοτικές Εκλογές, που παράγουν δεδικασμένο έναντι όλων)
2η υπόθεση (Αν γίνει δεκτή η Αίτηση του κ. Θεοδωράκη - υπ' αριθμόν 20 στο έκθεμα) τότε:
ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 2010 ΛΟΓΩ ΑΛΛΟΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΟΓΩΝ (Επειδή προσβάλλει την κανονιστική Υπουργική Απόφαση συμμετοχής αλλοδαπών στις Δημοτικές Εκλογές, που παράγει δεδικασμένο έναντι όλων - ο Κώδικας Ιθαγένειας παραμένει ως έχει, διότι δεν προσβάλλεται)
3η υπόθεση (Αν γίνει δεκτή η Αίτηση του κ. Μπουλμέτη - υπ' αριθμόν 21 στο έκθεμα) τότε:
ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΙΘΑΓΕΝΕΙΕΣ ΛΟΓΩ ΓΕΝΝΗΣΗΣ Η ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΟΘΕΙ & ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ (Επειδή προσβάλλει την κανονιστική Υπουργική Απόφαση ιθαγένειας, που παράγει δεδικασμένο έναντι όλων - το κύρος των Δημοτικών Εκλογών 2010 παραμένει ως έχει, διότι δεν προσβάλλεται)
4η υπόθεση (Αν γίνει δεκτή η Αίτηση των Σωματείων κλπ - υπ' αριθμόν 22 στο έκθεμα) τότε:
ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ 198 ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ ΛΟΓΩ ΓΕΝΝΗΣΗΣ Η ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΠΟΥ ΠΡΟΣΒΑΛΛΟΝΤΑΙ & ΔΕ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΟΥΤΕ ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΛΛΕΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΕΣ, ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΧΟΡΗΓΗΘΕΙ, ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΤΑΙ ΕΥΘΕΩΣ Η ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ ΔΕΔΙΚΑΣΜΕΝΟ ΕΠΙ ΑΛΛΩΝ ΠΛΗΝ ΤΩΝ 198 ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ (Το κύρος των Δημοτικών Εκλογών 2010 παραμένει ως έχει, διότι δεν προσβάλλεται)
Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΣΕ 3-4 ΜΗΝΕΣ σύμφωνα με σχετικό ρεπορτάζ της 03.12.2011 της εφημερίδας ΕΘΝΟΣ που το υπογράφει ο Δημοσιογράφος Αλ. Αυλωνίτης
Αιτούντες: Σωματείο "Παγκρήτιος Ένωσις" κλπ. (5)
Παρεμβαίνουσες: 1. Μπρούνα Ντόγκα & 2. Άννα Σαντικάι
Αφορά σύμφωνα με τον Εισηγητή Σύμβουλο Ευθύμιο Αντωνόπουλο, όπως ανέπτυξε την έκθεση του στο ακροατήριο της Ολομέλειας του ΣτΕ την ακύρωση 198 αποφάσεων γενικών γραμματέων αποκεντρωμένης διοίκησης αναφορικά με τη χορήγηση ατομικών πράξεων ιθαγένειας λόγω γέννησης ή φοίτησης
ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΓΙΝΕΙ ΔΕΚΤΗ Η ΑΙΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ 198 ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ ΛΟΓΩ ΓΕΝΝΗΣΗΣ Η ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΠΟΥ ΠΡΟΣΒΑΛΛΟΝΤΑΙ & ΔΕ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΟΥΤΕ ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΛΛΕΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΕΣ, ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΧΟΡΗΓΗΘΕΙ, ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΤΑΙ ΕΥΘΕΩΣ Η ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ ΔΕΔΙΚΑΣΜΕΝΟ ΕΠΙ ΑΛΛΩΝ ΠΛΗΝ ΤΩΝ 198 ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ
Στο σημείο αυτό & για λόγους δικαιοσύνης πρέπει να επισημανθεί, όχι στην ανωτέρω υπόθεση συγκεκριμένα, αλλά σε όλες τις αιτήσεις ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας, ότι η όλη μελέτη για την προετοιμασία των φακέλων & την εισαγωγή τους ενώπιον του ακροατηρίου δε γίνεται από τον Εισηγητή κατά κύριο λόγο, αλλά από το Βοηθό Εισηγητή. Ο Εισηγητής συζητάει με το Βοηθό Εισηγητή τις υποθέσεις & διορθώνει κατά το δοκούν την γραπτή προεισήγηση του Βοηθού Εισηγητή. Ήταν η Βοηθός Εισηγητή Θεώνη Κανελλοπούλου, η οποία μελέτησε με το Σύμβουλο επισταμένως την ξένη νομολογία, που οδήγησε & στην ανεύρεση της αντισυνταγματικότητας της συμμετοχής αλλοδαπών στις Δημοτικές Εκλογές σε Αυστρία, Γαλλία, Γερμανία & Ιταλία, που το Ελληνικό πανεπιστημιακό κατεστημένο στην πλειοψηφία του αποκρύπτει συστηματικά & επιμελώς & γι' αυτό απαιτήθηκε επισταμένη μελέτη της ξένης βιβλιογραφίας συν τοις άλλοις.
ΤΙ ΠΡΟΗΓΗΘΗΚΕ (Το παρασκήνιο του θεάτρου του παραλόγου της Παρασκευής 03.06.2011)
Συνηθίζεται πριν δημοσιευτεί το έκθεμα κάθε συνεδριάσεως είτε Τμήματος είτε Ολομέλειας του ΣτΕ να επικοινωνούν οι Αιτούντες με το Βοηθό Εισηγητή κατά πρώτο λόγο & με τον Εισηγητή κατά δεύτερο για να ρωτήσουν, αν έστειλε το Δημόσιο τις απόψεις του & ως εκ τούτου, αν συζητηθεί η υπόθεση.
Όντως πριν τη συζήτηση στο Δ' Τμήμα στις 12.10.2010 επικοινώνησα με τη Βοηθό Εισηγητή Θεώνη Κανελλοπούλου, αν θα λάβει χώρα η συζήτηση την ημερομηνία, που είχε οριστεί, με διαβεβαίωσε πως ναι , όπως & έγινε.
Όταν ξαναεπικοινώνησα μαζί της το Μάιο του 2011 & αφού είχε δημοσιευθεί η υπ' αριθμόν 350/2011 απόφαση του Δ' Τμήματος, που παρέπεμπε την αίτηση στην Ολομέλεια λόγω αντισυνταγματικότητας του Ν. 3838/2010 , με ενημέρωσε, ότι ο ουσιαστικός χειρισμός της υπόθεσης είχε περάσει στα χέρια του Εισηγητή Ευθύμιου Αντωνόπουλου, με τον οποίο θα έπρεπε να επικοινωνώ απευθείας για οποιοδήποτε θέμα.
Επικοινώνησα με τον Εισηγητή, ο οποίος με διαβεβαίωσε, ότι θα συζητηθεί η υπόθεση στις 03.06.2011 (τότε υπενθυμίζεται, ότι κυβέρνηση ήταν το ΠαΣοΚ με πολιτική ηγεσία στο Υπουργείο Εσωτερικών την αυτή, που είχε υπογράψει τις προσβαλλόμενες αποφάσεις).
Όντως δημοσιεύτηκε το έκθεμα της συνεδριάσεως της Ολομέλειας της 03.06.2011 μια εβδομάδα πριν, ως είθισται, την Παρασκευή 27.05.2011 & ανακοινώθηκε η συζήτηση της υπόθεσης & υποβάλαμε μάλιστα & υπόμνημα.
Τη Δευτέρα 30.05.2011, παρακολουθώ τον ηλεκτρονικό φάκελο της υποθέσεως μου & διαβάζω, ότι από 24.05.2011 έχουν πρωτοκολληθεί στο ΣτΕ σχετικά του Υπουργείου Εσωτερικών για την υπόθεση μου & τηλεφωνώ στο Σύμβουλο για να περάσω να τα παραλάβω & όχι μόνο μου τα αρνήθηκε, λέγοντας μου, ότι πρέπει να κάνω αίτηση στον Πρόεδρο του ΣτΕ Παναγιώτη Πικραμμένο για να τα πάρω, πράγμα που έκανα αυθημερόν, χωρίς ποτέ να λάβω απάντηση. Αλλά συν τοις άλλοις, άρχισε να διαφοροποιείται, χωρίς καμία αιτιολογία για την αίτηση μου, λέγοντας, ότι δεν ξέρουμε, αν θα συζητηθεί η υπόθεση η δική μου, γιατί κάποια Σωματεία κάναν αίτηση & δεν επέδωσαν την αίτηση τους & ότι θέλαν να ακούσουν & την άποψη των αλλοδαπών. Εγώ του απάντησα, ότι δεν έχει καμία σχέση η αίτηση μου, που αφορά τις Υπουργικές Αποφάσεις τόσο ιθαγένειας όσο & εκλογών με ύστερη αίτηση μη διαδίκων στην υπόθεση μου που αφορά μεμονωμένες πράξεις ιθαγένειας με διαφορετικό όργανο υπογραφής (όχι τον Υπουργό, αλλά Γενικούς Γραμματείς Αποκεντρωμένης Διοίκησης), ότι ο φάκελος είναι πλήρης με την αποστολή των σχετικών του Δημοσίου & ότι είναι παράνομο να παραβιάζεται η Δικονομία του ΣτΕ με ήξεις αφήξεις δηλώσεις. Αποτέλεσμα, την επόμενη ημέρα, Τρίτη 31.05.2011, το έκθεμα τροποποιείται & από ΣΥΖΗΤΕΙΤΑΙ η υπόθεση μου γίνεται ΑΝΑΒΑΛΛΕΤΑΙ.
Διαβάστε σχετικά http://syntagmagr.blogspot.com/2011/05/02122011.html
Εγώ από την πλευρά μου, που ορκίστηκα να φυλάω το Σύνταγμα & τους νόμους, όταν αποφάσισα να γίνω Δικηγόρος, δεν ανέχτηκα, όπως δεν ανέχομαι σε καμία υπόθεση εντολέων μου παιχνίδια σε βάρος τους, πόσο μάλλον στην παρούσα αίτηση, που είναι προσωπική μου υπόθεση & ενημέρωσα την κοινή γνώμη για το τι παίζεται προς χάριν της κυβερνήσεως του ΠαΣοΚ τότε, που ήταν υπό κατάρρευση με τις συνεχείς διαδηλώσεις στις πλατείες όλης της χώρας & την έντονη αμφισβήτηση της πολιτικής της εν όψει της ψήφισης του Μεσοπρόθεσμου. Επειδή έχω το θάρρος της γνώμης μου, προσωπικά στο ακροατήριο ενώπιον των Συμβούλων, ανέλυσα τη μεθόδευση της συγκεκριμένης αναβολής, όπως ακριβώς την έγραψα στο ιστολόγιο μου ζητώντας συντομότερη αναβολή, όπως ενημέρωσα & τους λοιπούς Αιτούντες κ. Αντώνιο Θεοδωράκη & Ιωάννη Μπουλμέτη. Στο δε ακροατήριο ενεμφανίσθη & ο κ. Θεοδωράκης, όπου ζήτησε συντομότερη αναβολή & ο ίδιος για να απορριφθεί τελικώς το αίτημα μας, με πλειοψηφία, προς τιμή Συμβούλων, που μας υποστήριξαν & διαφώνησαν με τη μεθόδευση.
Η υπόθεση της αναβολής, έφθασε στη Βουλή με σχετική ερώτηση του Βουλευτή Κυριάκου Βελόπουλου Ανεβλήθη χωρίς καμμία αιτιολογία, η συζήτηση στο ΣΤΕ, για το Νομοσχέδιο περί Ιθαγένειας & συμμετοχής των αλλοδαπών, στις δημοτικές εκλογές!& απαντήθηκε από τον Υπουργό Δικαιοσύνης, Διαφάνειας & Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων Μιλτιάδη Παπαϊωάννου
Διαβάστε σχετικά http://www.hellenicparliament.gr/Koinovouleftikos-Elenchos/Mesa-Koinovouleutikou-Elegxou?pcm_id=9c1f0bb8-a048-49dc-8e78-886aa003f308
Αξίζει να σημειωθεί εδώ, ότι την Παρασκευή 02.12.2011 με ρώτησε στο ακροατήριο, πριν την εκφώνηση της υπόθεσης το πρωί, συνάδελφος των αντιδίκων, του οποίου δε θα αναφέρω το όνομα, γιατί δεν αμφισβητώ το ειλικρινές της ερωτήσεως του, αν θα συζητούσαμε ή όχι (παρότι είχε γραφεί ΣΥΖΗΤΕΙΤΑΙ στο έκθεμα) ενώ, όπως με ενημέρωσε, τόσο κόσμος, που ήρθε να μας υποστηρίξει στο ακροατήριο, όσο & κάποιος εκ των αιτούντων πριν την ημέρα της συζητήσεως, κυκλοφορούσε έντονα η φήμη, ότι δε θα συζητείτο η υπόθεση μας, εξαιτίας των 12 αιτήσεων ακυρώσεων για το χαράτσι της ΔΕΗ, που προηγούνταν στο έκθεμα & οι οποίες ήταν όλες ΣΥΖΗΤΕΙΤΑΙ.
ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΗΡΥΞΕΩΣ ΕΝΟΣ ΝΟΜΟΥ ΩΣ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΥ
Πρέπει να πληροφορηθεί το αναγνωστικό κοινό, ότι ουκ ολίγες διατάξεις νόμων έχουν κριθεί στο διάβα της νομολογίας αντισυνταγματικές. Τις πλείστες των περιπτώσεων, οι Νόμοι αυτοί εξακολουθούν να ισχύουν, δηλαδή δεν καταργήθηκαν οι κρινόμενες ως αντισυνταγματικές διατάξεις με νεότερο νόμο, απλώς η Διοίκηση γνωρίζοντας τη νομολογία είτε δεν τις εφαρμόζει στο μέλλον είτε αναγνωρίζει δεδικασμένο μεταξύ των διαδίκων, που αναγνωρίστηκε η αντισυνταγματικότητα, αλλά για τους λοιπούς εξακολουθεί να εφαρμόζει το νόμο. Συνήθως, δε , η Διοίκηση τις αντισυνταγματικές πράξεις που εκτελέστηκαν πριν την κήρυξη της αντισυνταγματικότητας στη Δικαιοσύνη τις θεωρεί αυθαίρετα συνταγματικές μη αναγνωρίζοντας την αναδρομική ισχύ της αντισυνταγματικότητας & καλώντας τους ενδιαφερομένους να προσφύγουν εκ νέου στα δικαστήρια για να ακυρώσουν το ήδη κριθέν (ΑΥΤΟ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ & ΠΟΙΝΙΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ, καθώς & ΤΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ όταν ακυρώνονται ατομικές διοικητικές πράξεις, που παράγεται δεδικασμένο μεταξύ των διαδίκων)
ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΣΤΟ ΣτΕ ΟΤΑΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΟΜΟΥ Η ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ
Το Συμβούλιο της Επικρατείας, όπως & κάθε δικαστήριο, στα πλαίσια της διάκρισης των εξουσιών, δεν ακυρώνει νόμους, που ψηφίστηκαν από τη Βουλή, τη νομοθετική εξουσία δηλαδή. Κάτι τέτοιο θα συνιστούμε παραβίαση των συνταγματικών του αρμοδιοτήτων. Είναι λάθος να λέμε, ότι η Ολομέλεια μπορεί να ακυρώσει το Ν. 3838/2010. Ο Ν. 3838/2010 θα εξακολουθεί να υπάρχει ανεξαρτήτως της αποφάσεως της Ολομελείας & μόνο η Βουλή μπορεί να τον καταργήσει ή να τον τροποποιήσει. Η ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΑΚΥΡΩΝΕΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ, ΟΧΙ ΤΟ ΝΟΜΟ. Ας δούμε τι λέει το άρθρο 50 Συνέπειες απόφασης του Προεδρικού Διατάγματος 18/1989 (Δικονομία του ΣτΕ)
"1. Η απόφαση που δέχεται την αίτηση ακυρώσεως απαγγέλλει την ακύρωση της προσβαλλόμενης πράξης & συνεπάγεται νόμιμη κατάργηση της έναντι όλων, είτε πρόκειται για κανονιστική είτε πρόκειται για ατομική πράξη
4. Οι διοικητικές αρχές, σε εκτέλεση της υποχρέωσής τους κατά το άρθρο 95 παρ. 5 του Συντάγματος, πρέπει να συμμορφώνονται ανάλογα με κάθε περίπτωση, με θετική ενέργεια προς το περιεχόμενο της απόφασης του Συμβουλίου ή να απέχουν από κάθε ενέργεια που είναι αντίθετη προς όσα κρίθηκαν από αυτό.Ο ΠΑΡΑΒΑΤΗΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΩΞΗ ΚΑΤΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 259 ΤΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΥΠΕΧΕΙ & ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ"
ΑΦΟΥ ΤΟ ΣτΕ ΑΚΥΡΩΝΕΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΝΟΜΟΥ & ΟΧΙ ΤΟ ΝΟΜΟ, ΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ, ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΔΕΚΤΗ Η ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ;
1η υπόθεση (Αν γίνει δεκτή η Αίτηση μου - υπ' αριθμόν 19 στο έκθεμα) τότε:
ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΙΘΑΓΕΝΕΙΕΣ ΛΟΓΩ ΓΕΝΝΗΣΗΣ Η ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΟΘΕΙ, ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ & ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 2010 ΛΟΓΩ ΑΛΛΟΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΟΓΩΝ (Επειδή προσβάλλω & τις 2 κανονιστικές Υπουργικές Αποφάσεις ιθαγένειας & συμμετοχής αλλοδαπών στις Δημοτικές Εκλογές, που παράγουν δεδικασμένο έναντι όλων)
2η υπόθεση (Αν γίνει δεκτή η Αίτηση του κ. Θεοδωράκη - υπ' αριθμόν 20 στο έκθεμα) τότε:
ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 2010 ΛΟΓΩ ΑΛΛΟΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΟΓΩΝ (Επειδή προσβάλλει την κανονιστική Υπουργική Απόφαση συμμετοχής αλλοδαπών στις Δημοτικές Εκλογές, που παράγει δεδικασμένο έναντι όλων - ο Κώδικας Ιθαγένειας παραμένει ως έχει, διότι δεν προσβάλλεται)
3η υπόθεση (Αν γίνει δεκτή η Αίτηση του κ. Μπουλμέτη - υπ' αριθμόν 21 στο έκθεμα) τότε:
ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΙΘΑΓΕΝΕΙΕΣ ΛΟΓΩ ΓΕΝΝΗΣΗΣ Η ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΟΘΕΙ & ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ (Επειδή προσβάλλει την κανονιστική Υπουργική Απόφαση ιθαγένειας, που παράγει δεδικασμένο έναντι όλων - το κύρος των Δημοτικών Εκλογών 2010 παραμένει ως έχει, διότι δεν προσβάλλεται)
4η υπόθεση (Αν γίνει δεκτή η Αίτηση των Σωματείων κλπ - υπ' αριθμόν 22 στο έκθεμα) τότε:
ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ 198 ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ ΛΟΓΩ ΓΕΝΝΗΣΗΣ Η ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΠΟΥ ΠΡΟΣΒΑΛΛΟΝΤΑΙ & ΔΕ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΟΥΤΕ ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΛΛΕΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΕΣ, ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΧΟΡΗΓΗΘΕΙ, ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΤΑΙ ΕΥΘΕΩΣ Η ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ ΔΕΔΙΚΑΣΜΕΝΟ ΕΠΙ ΑΛΛΩΝ ΠΛΗΝ ΤΩΝ 198 ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ (Το κύρος των Δημοτικών Εκλογών 2010 παραμένει ως έχει, διότι δεν προσβάλλεται)
Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΣΕ 3-4 ΜΗΝΕΣ σύμφωνα με σχετικό ρεπορτάζ της 03.12.2011 της εφημερίδας ΕΘΝΟΣ που το υπογράφει ο Δημοσιογράφος Αλ. Αυλωνίτης
Διαβάστε σχετικά http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=63584148
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΑΣ ΕΔΩ ΑΛΛΑ ΣΤΟ "ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ"
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.