16 Μαΐ 2011


Του καθηγητή Οικονομικών Λιότσιου Σ. Βασίλη
Όταν ο Ροκφέλερ ομολογούσε σε φίλο του, ότι το κίνημα για την απελευθέρωση της γυναίκας (φανταστείτε !?) επινοήθηκε, χρηματοδοτήθηκε και προωθήθηκε από τους διεθνείς τραπεζίτες, ώστε η ‟διαπαιδαγώγηση” και ‟κοινωνικοποίηση” των παιδιών, να περάσει από μικρή ηλικία στα χέρια τους, αποκάλυπτε ταυτόχρονα άθελά του και την ‟Αχίλλειο πτέρνα” του συστήματος. (http://pisoapothnkoyrtina.blogspot.com/2011/04/blog-post_3581.html)
Προϊόν απάνθρωπης αλαζονείας ή απροσεξίας, η ομολογία αυτή ενός εκ των ανθρώπων που ‟κυβερνά”, βιάζοντας και καταδυναστεύοντας τον πλανήτη, αποκτά ιδιαίτερη σημασία, στο βαθμό που αποκαλύπτει την ναυαρχίδα του προπαγανδιστικού μηχανισμού του συστήματος, που δεν είναι άλλος, από την ‟διαπαιδαγώγηση” της νέας γενιάς, με βάση μια προεπιλεγμένη τράπεζα γνώσεων, ιδεών και ακίνδυνου τρόπου σκέψης, ώστε να εξασφαλίζεται η διαιώνιση του συστήματος.
Η μητέρα των μαχών λοιπόν είναι η παιδεία, το σχολείο! Ο ατλαντικός και όχι τα πεδία μαχών της Ευρώπης όπως εξόρκιζε ο ναύαρχος Ντένιτζ τον Χίτλερ, αλλά δεν εισακούστηκε παρά μόνον όταν ήταν πλέον αργά. Εκεί, στο σχολείο δημιουργείται το εκμαγείο των ακίνδυνων νέων που ασχολούμενοι με…άλλα πράγματα, ή μη κατανοώντας το περιβάλλον, θα αφήσουν, δια της αδιαφορίας τους (τουλάχιστον), να αναπαραχθεί για ακόμη μια φορά το ίδιο σύστημα. Με την ίδια μορφή ή εξελιγμένο, έχει σημασία μόνο κάτω από το πρίσμα της μείωσης των περιθωρίων ελιγμών του, μιας και το σύστημα είναι πλέον αντιμέτωπο με όλη τη συσσωρευμένη αντιύλη που το ίδιο αιματηρά δημιούργησε. Οι λύσεις πλέον δεν γίνεται να μην είναι μαζικές και οριζόντιες, δε γίνεται να είναι ‟λίγο αιματηρές”, δε μπορεί να εξελιχθούν πλέον σε περιβάλλον δημοκρατίας και …ελευθεριών. Είναι ένας αέναος, ιδιότυπος παγκόσμιος πόλεμος, ή τουλάχιστον αυτά τα χαρακτηριστικά έχει! Στη μια πλευρά οι Παγκόσμιοι τραπεζίτες με το απάνθρωπα ατελές χρηματοπιστωτικό κόλπο που σκαρφίστηκαν και στην άλλη, οι χειραγωγημένοι λαοί με εξαγορασμένους πολιτικούς και με μόνο όπλο τη νεολαία τους! Ο στόχος λοιπόν τέθηκε: η νεολαία και πως θα τη χειραγωγήσουμε! Έτσι, θα την πάρουμε από νωρίς από την μη ελέγξιμη αγκαλιά των γονιών της και θα την καταστήσουμε ανίκανη να κατανοήσει : 1ον ) Το εκπληκτικό σε απλότητα και άκρως παράνομο χρηματοπιστωτικό κόλπο, που παράγει λογιστικά σοβαροφανή χαρτιά (χρήμα) χωρίς αντίκρισμα (κοπανιστό αέρα δηλαδή) και τα μετατρέπει σε προϊόν – όπλο (?!) 2ον ) Αμόρφωτη να ξεχωρίσει τη βλακεία του ‟εγώ” από την ευχή του ‟εμείς”! 3ον )Αδιάφορη να παλέψει για το αύριο (έχει πια μόνο χρονική αξία ). Οι ανθρώπινες αξίες και τα σημεία αναφοράς ‟ Έθνος”, ‟Πατρίδα”, Ευημερία και Δικαιοσύνη, αντικαταστάθηκαν από την ‟ποδοσφαιρική ομάδα”, το ‟κόμμα” και το ‟βόλεμα”, το ‟Εγώ”! Οι οπαδοί που δημιούργησαν τα επεισόδια στον τελικό κυπέλου δεν είναι μόνο ‟οπαδοί” ή ‟αναρχικοί” όπως έντεχνα τα ΜΜΕ θέλουν να παρουσιάσουν. Είναι η νεολαία μας, είναι αυτοί που το σύστημα – κράτος παρήγγειλε. Δεν ήρθαν από άλλο πλανήτη, τους έχουμε εμείς μέσα στις λυκειακές (και όχι μόνο) τάξεις. Αν το μισό μόνο πάθος και ενδιαφέρον που δείχνουν στα γήπεδα, το εκτόνωναν έξω από τη βουλή την ώρα που ψηφιζόταν το ασφαλιστικό νομοσχέδιο – ταφόπλακα για το μέλλον τους, δεν θα περνούσε τίποτε από αυτά που πέρασαν και μας ξεπουλάνε. Είναι η νεολαία μας που, σύμφωνα με τις στατιστικές, ολοένα και περισσότερο δεν μπορεί να επεξεργαστεί και να κατανοήσει ένα απλό κείμενο παρά το ότι το σχολείο μας είναι φιλολογοκρατούμενο. Λέτε να ήταν όλοι οι φιλόλογοι ανίκανοι; Όχι βέβαια, κάτι βαθύτερο υπάρχει. Είμαστε όλοι, καθηγητές και μαθητές, γονείς και θεσμοί,‟κήνσορες και θεράποντες”, φορείς (ακούσιοι ή εκούσιοι ) ενός συστήματος παραπλάνησης και κατευθυνόμενης γνώσης και σκέψης, που μεταλαμπαδεύεται από τη λέσχη bildelberg (τον ιδεολογικό βραχίονα των διεθνών τραπεζιτών) στους υπουργούς παιδείας με εκπληκτικούς στη σύλληψή τους τρόπους.
Είναι οι δικοί μας νέοι αυτοί που τρέχουν εκστασιασμένοι να υποδεχθούν (στις 4 το πρωί) τον κάθε αγράμματο ποδοσφαιριστή από τη Λατινική Αμερική και δεν ενδιαφέρονται για το μέλλον τους, για τα ‟κοινά”, παρότι το διδάχθηκαν σε όλες σχεδόν τις τάξεις του γυμνασίου και λυκείου (?!) Είναι δικά μας παιδιά τα παιδιά που είναι καθηλωμένα στα πλατό των ‟big brother” και ‟Greek idol” αποθεώνοντας απίθανους τύπους. ‟Αρκούν, λέει, 30 λεπτά ενός ριάλιτι στην τηλεόραση, για να ακυρώσουν 3 χρόνια σκληρής δουλειάς στο σχολείο”. Όχι δεν το πιστεύω αυτό ! Το ότι ο νέος ασχολήθηκε – και πολύ περισσότερο – γοητεύτηκε από τις ανούσιες μετριότητες, σημαίνει ότι το σχολείο, ηθελημένα ή όχι, δεν έκανε σωστή δουλειά ! Δεν είναι τεμπέληδες οι μαθητές μας επειδή κάνουν αδικαιολόγητες καταλήψεις για να χάσουν μάθημα. Εμείς κάναμε κουραστικό, χωρίς ουσία σχολείο! Εμείς φτιάξαμε νέους που ενώ όλα χάνονται, αυτοί είναι διατεθειμένοι να βγουν στους δρόμους μόνο για τον… υποβιβασμό του ‟Ηρακλή” (!?) Εμείς (ως θύματα του συστήματος) τους καταστήσαμε ‟ανίκανους” και αγράμματους να κατανοήσουν το περιβάλλον τους, τους οικονομικούς και πολιτικούς όρους αλλά και τη δύναμή τους.
Όλα αυτά έγιναν μέσα στα σχολεία μη γελιέστε και όχι μόνο ‟δια παραλείψεων”. Εκεί είναι ο πραγματικός πόλεμος, ο καθοριστικός πόλεμος! Εκεί λέμε στα παιδιά μας απ’ την πρώτη μέρα : ‟γίνε πρώτος, πάρε επαίνους, γίνε καλύτερος από αυτόν, για να μπεις εσύ, να κάθεσαι και να δουλεύει αυτός. Να’ σαι εσύ πλούσιος κι αυτός φτωχός, να ξεχωρίζεις!” Αντί να βρίσκουμε τρόπους να αξιοποιήσουμε τα ιδιαίτερα ταλέντα του κάθε νέου, αντί να τους διδάσκουμε, από μικρή κιόλας ηλικία, τη θέση τους στο χωροχρόνο, τις πανανθρώπινες αξίες και την αλληλουχία των φυσικών πραγμάτων και νόμων, αντί να τους μαθαίνουμε τι είναι χρήμα, ποια τα οφέλη από τη φορολογική συνείδηση και τι σημαίνει καταναλωτικός ορθολογισμός, τα ‟ετοιμάζουμε” για τη ζούγκλα του ανταγωνισμού ! Ανταγωνισμός, ανταγωνισμός παντού, με μια φθηνή παράλληλη προπαγάνδα ότι δήθεν ‟δε φτάνουν για όλους”. Το παγκόσμιο ΑΕΠ είναι μεταξύ 50 και 70 τρίς και το χρήμα, (τα χαρτιά δηλαδή που θα έπρεπε απλά να το υπηρετούν ως αντίκρισμά του), είναι περισσότερα από 1000 (χωρίς αντίκρισμα) τρίς. Άρα : Με δεδομένο ότι το 70 % του ανθρώπινου πληθυσμού είναι γενικά φτωχό, καταλαβαίνετε που βρίσκεται (και για ποιους λόγους στο βαθμό που έχουμε κρίση) ο πλούτος.
Κατόρθωσαν να φτιάξουν γενιές που το 2011, δεν ξέρουν ότι η κεντρική τράπεζα της Ελλάδος είναι ιδιωτική τράπεζα που το κράτος ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΗΝ ΕΛΕΓΞΕΙ (!?) Γενιές που δεν ξέρουν τι είναι ‟χρήμα” και θεωρούν τον τόκο ως …φυσιολογικό και νόμιμο .Κατόρθωσαν να μας κάνουν να πιστέψουμε ότι οι ανά την ιστορία ηγέτες μας (ενώ ήταν άνθρωποι – πράκτορες των διεθνών τραπεζιτών), ήταν ‟Έλληνες” (αφού είχαν και έχουν ελληνική υπηκοότητα ) και προσπάθησαν και προσπαθούν για το ‟καλό” της Ελλάδος (με λάθη και …επιπολαιότητες) αλλά τα πράγματα είναι …δύσκολα. Γενιές …‟μορφωμένων” καθηγητών, δικηγόρων, δικαστών, μηχανικών που δεν έχουν ιδέα τι ακούνε και τι γίνεται και μοιραία δεν μπορούν να παρακολουθήσουν τα οικονομικά ‟στάσιμα” της τραγωδίας που ονομάζεται ‟αναπαραγόμενη κρίση χρέους”.
Κατόρθωσαν να γαλουχήσουν μια γενιά ‟μορφωμένων” που φοβάμαι πως πάλι θα παρασυρθούν (με την …βοήθεια των ΜΜΕ) από τη ‟λύση” του (εναλλακτικού πράκτορα τους συστήματος) Σαμαρά και θα ακολουθήσουμε τη μοίρα της Αργεντινής.
Σήμερα όλοι θα έπρεπε, με υποτυπώδεις υποχρεωτικές οικονομικές γνώσεις, να ξέρουμε ότι η λύση είναι μία : ‟Οριστική και αμετάκλητη” στάση πληρωμών προς τους δανειστές μας, αποχώρηση από τη ζώνη του ευρώ και κοπή άτοκου λαϊκού νομίσματος από την κρατικοποιημένη πλέον κεντρική τράπεζα σε ένα επίσης κρατικοποιημένο τραπεζικό σύστημα. Αυτό όμως είναι το εύκολο, όσο κι αν φαίνεται παράδοξο. Από κει και πέρα αρχίζει το δυσκολότερο μέρος του εγχειρήματος σωτηρίας μας. Σωστή στοχοποίηση και ορθολογικό και έξυπνο προσανατολισμό της παραγωγής μας σε βάθος χρόνου και αλλαγή νοοτροπίας των ανθρώπων, με οικουμενοποίηση των πραγματικών αξιών.
Η παραγωγή άτοκων νομισμάτων από τα κράτη όμως, δεν αποτελεί απλά μια εναλλακτική πρόταση εξόδου από την κρίση. Είναι μια παγκόσμια νέα πρόταση ζωής, χωρίς φτώχεια, αδικία και αβεβαιότητα, που το μόνο κακό που θα κάνει, είναι να αφήσει άνεργους και ανίκανους (καθώς δεν έχουν δουλέψει ποτέ) για επιβίωση τους απάνθρωπους τραπεζίτες και τα αιμοδιψή …παράγωγά τους. Πως θα γίνουν όλα αυτά; Μόνο με την παιδεία, μόνο με το σχολείο ως μοναδική θρυαλλίδα εξελίξεων προς την κατεύθυνση της επανάκτησης της κυριαρχίας της χωρών από τους ίδιους τους λαούς τους, επανακαθορισμού του ‟εγώ” μας και της επιστροφής μας στον πραγματικό άνθρωπο και τις αξίες του.
Με τη κατανόηση από όλους αυτού του φθηνού χρηματοπιστωτικού κόλπου που μας δολοφονεί και ότι το χρήμα δεν είναι τίποτε άλλο παρά μόνο ‟μέσο ανταλλαγής”, θα καταλάβουμε πως πραγματική αξία έχει μόνο το προϊόν και η υπηρεσία και έτσι, αφού το μεγαλύτερο μέρος της αξίας το παράγει ο εργαζόμενος, ο αγρότης, ο επιστήμονας ο επιχειρηματίας, αυτοί πρέπει να είναι και οι ‟πλούσιοι”, προδιαγράφει ένα νέο κόσμο με κυριαρχία του πραγματικού προϊόντος στη θέση του αεριτζίδικου αλλά αιματηρού λογιστικού (και άρα πληθωριστικού) χρήματος και της συνολικής ανάπτυξης, στη θέση του απάνθρωπου ‟προσωπικού κέρδους”, που σήμερα κατασπαταλάται σε ηλίθια και ανούσια προϊόντα επίδειξης και νεοπλουτίστηκη συμπεριφορά.
Λιότσιος Σ.Βασίλης
Καθηγητής Οικονομικών

Πηγή:  http://news.kozaninet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΑΣ ΕΔΩ ΑΛΛΑ ΣΤΟ "ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ"

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.