BINTEO
Μετά
από έξι χρόνια εντατικής προετοιμασίας
η ιαπωνική εταιρεία Central Japan Railway Co.
ξεκίνησε τις δοκιμές του υπερσύγχρονου
τρένου μαγνητικής αιώρησης που θα
εκτελεί το δρομολόγιο Τόκιο-Οσάκα με
μέγιστη ταχύτητα τα 500 χλμ ανά ώρα.
Τα τρένα μαγνητικής αιώρησης -γνωστά και ως maglev- αιωρούνται πάνω από υπεραγώγιμους μαγνήτες που βρίσκονται κάτω από τις ράγες μειώνοντας έτσι σημαντικά τις τριβές και το θόρυβο παρά τις αδιανόητες ταχύτητες που πιάνουν. Το τρένο προς το παρόν αποτελείται από 5 βαγόνια ενώ το 2015 αναμένεται να προστεθούν άλλα επτά με το συνολικό μήκος του σιδηρόδρομου να φτάνει τα 299 μέτρα.
Βέβαια από τις δοκιμές μέχρι την ώρα που θα λειτουργήσει κανονικά το τρένο θα χρειαστούν μόλις... 14 χρόνια και αυτό εφόσον οι δοκιμές ολοκληρωθούν με επιτυχία, οι τεχνικές δυσκολίες ξεπεραστούν και μειωθεί δραστικά το υψηλό κόστος συντήρησής του.
Τα τρένα μαγνητικής αιώρησης -γνωστά και ως maglev- αιωρούνται πάνω από υπεραγώγιμους μαγνήτες που βρίσκονται κάτω από τις ράγες μειώνοντας έτσι σημαντικά τις τριβές και το θόρυβο παρά τις αδιανόητες ταχύτητες που πιάνουν. Το τρένο προς το παρόν αποτελείται από 5 βαγόνια ενώ το 2015 αναμένεται να προστεθούν άλλα επτά με το συνολικό μήκος του σιδηρόδρομου να φτάνει τα 299 μέτρα.
Βέβαια από τις δοκιμές μέχρι την ώρα που θα λειτουργήσει κανονικά το τρένο θα χρειαστούν μόλις... 14 χρόνια και αυτό εφόσον οι δοκιμές ολοκληρωθούν με επιτυχία, οι τεχνικές δυσκολίες ξεπεραστούν και μειωθεί δραστικά το υψηλό κόστος συντήρησής του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΑΣ ΕΔΩ ΑΛΛΑ ΣΤΟ "ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ"
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.