30 Νοε 2013

EΛ TA NEA (C) HELLAS 25-11-13


EΛ TA NEA (C) HELLAS XG 2013

EΛ TA NEA (C) HELLAS XG 2011


Posted: 24 Nov 2013 10:52 AM PST
Μία τσιγγάνα μου 'χε πει πως είμαι απ' το Αϊβαλί
κι εγώ θυμήθηκα τα λόγια του παππού μου.
Στη Σμύρνη έφτιαχνε γλυκά και η γιαγιά μπαχαρικά
μέσα στο σπίτι του πατέρα του δικού μου.

Τα χρόνια που 'μουν πιο μικρός, αναρωτιόμουν συνεχώς
γιατί 'χε πάντα το μπαούλο γυαλισμένο.
Και πριν πεθάνει μου 'χε πει να του φυλάξω το κλειδί
κι είδα το βλέμμα το στερνό του φοβισμένο.

Στην Πόλη στην Αγιά Σοφιά, δακρύζει πάντα η Παναγιά
γι' αυτούς που έφυγαν διωγμένοι μες στα πλοία.
Στην Πόλη στην Αγιά Σοφιά, ακόμα καίει μια φωτιά
γιατί μεμέτηδες δανείζονται τα θεία.

Έφυγε δίχως παιδεμό, μα έζησε ξεριζωμό
αυτήν την λέξη την πρωτάκουσα στα έξι.
Είχα ρωτήσει να μου πει την ιστορία απ' την αρχή
κι όπως μιλούσε έσταζε αίμα η κάθε λέξη.

Γι' αυτό το άνοιξα κι εγώ το κασελάκι το παλιό
κι είδα τα λίγα που 'χε πάρει, τα κρυμμένα.
Κανέλα, σμύρνα και νερό απ' τα παράλια θαρρώ
και λίγο χώμα από τα μέρη τα κλεμμένα.

Στην Πόλη στην Αγιά Σοφιά, δακρύζει πάντα η Παναγιά
γι' αυτούς που έφυγαν διωγμένοι μες στα πλοία.
Στην Πόλη στην Αγιά Σοφιά, ακόμα καίει μια φωτιά
γιατί μεμέτηδες δανείζονται τα θεία.

http://anekshghtakaiapokryfa.blogspot.gr
Posted: 24 Nov 2013 10:35 AM PST
Αύριο Δευτέρα 25 Νοεμβρίου στις 9 π.μ. στον Άρειο Πάγο καλούνται όλοι οι φίλοι και υποστηρικτές του Λαϊκού Συνδέσμου - Χρυσή Αυγή να δώσουν δυναμικό παρόν ενάντια στην πολιτική σκευωρία κατά του Εθνικιστικού Κινήματος.
Οι συναγωνιστές βουλευτές Γιώργος Γερμενής, Παναγιώτης Ηλιόπουλος και Ευστάθιος Μπούκουρας καλούνται σε απολογία για κατηγορίες βασισμένες σε ψευδομάρτυρες που μιλούν για σφαγές αμνοεριφίων, ρουκέτες που χτυπούσαν μετανάστες και τανκς που θα έμπαιναν στη Βουλή!
Είναι χρέος όλων μας να διαμαρτυρηθούμε ενάντια σε αυτήν την πολιτική σκευωρία που παραγγέλθηκε από ξένα κέντρα εξουσίας με στόχο την φίμωση της μοναδικής φωνής Αντίστασης και Αλήθειας, την φωνή της Χρυσής Αυγής!
Άρειος Πάγος, αύριο Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 9 π.μ.
xryshaygh.com
Posted: 24 Nov 2013 10:29 AM PST
NΟΤΗΣ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ πες τους να πάνε να γαμηθούν είμαι Έλληνας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΑΣ ΕΔΩ ΑΛΛΑ ΣΤΟ "ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ"

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.