6 Φεβ 2013

ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ

Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΔΙΔΑΞΕ ΝΑ ΕΚΤΙΜΩ ΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΩΣΤΑ:
" Αν πρόκειται να σφαχτείτε, κάντε το έξω γιατί μόλις τελείωσα το σφουγκάρισμα!"

Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΔΙΔΑΞΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ:
" Να παρακαλάς το Χριστό και την Παναγία να βγει ο λεκές απο το χαλί γιατί θα σε φάω ζωντανό!"

Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΔΙΔΑΞΕ ΓΙΑ ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ:
" Αν δεν τα μαζέψεις τώρα, θα φας τέτοια σφαλιάρα που θα βρεθείς μια εβδομάδα μπροστά!"

Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΔΙΔΑΞΕ ΛΟΓΙΚΗ:
" Τι γιατί; Γιατί έτσι θέλω, ορίστε μας!"

Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΔΙΔΑΞΕ ΠΡΟΝΟΙΑ:
" Φρόντισε να φοράς καθαρά εσώρουχα για την περίπτωση που σου συμβεί ατύχημα και μας κάνεις ρεζίλι."

Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΔΙΔΑΞΕ ΤΡΑΓΙΚΗ ΕΙΡΩΝΙΑ:
" Γέλα, γέλα και όταν θα σε πιάσω να δεις τι κλάμα θα ρίξεις!"

Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΔΙΔΑΞΕ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΟΣΜΩΣΗΣ:
" Κλείσε το στόμα σου και φάε το φαί σου!"

Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΔΙΔΑΞΕ ΠΩΣ ΝΑ ΓΙΝΟΜΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ-ΛΑΣΤΙΧΟ:
" Για ρίξε μια ματιά στη βρώμα που έχει ο σβέρκος σου!"

Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΔΙΔΑΞΕ ΑΝΤΟΧΗ:
" Θα κάτσεις εκεί μέχρι να φας όλο το σπανάκι σου!"

Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΔΙΔΑΞΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ:
Το δωμάτιο σου μοιάζει σαν να περασε ανεμοστρόβιλος από μέσα!"

Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΔΙΔΑΞΕ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ:
" Σου το'πα μια, σου το'πα ένα εκατομμύριο φορές - μην υπερβάλλεις!"

Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΔΙΔΑΞΕ ΝΑ ΑΛΛΑΖΩ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ:
" Σταμάτα να φέρεσαι σαν τον πατέρα σου!"

H ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΔΙΔΑΞΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΗΛΕΙΑ:
" Υπάρχουν εκατομμύρια παιδάκια που δεν έχουν τόσο υπέροχους γονείς σαν τους δικούς σου!"

Και πάνω απ' όλα...

Η ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΔΙΔΑΞΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ:
" Εγώ σε έφερα σ'αυτόν τον κόσμο, εγώ μπορώ απαλλάξω τον κόσμο από σένα!"

- Και βέβαια το κλασικό απο τη σειρά "Μεγάλες Μητέρες" :

- Εντάξει Γιαννάκη, συνέχισε να χοροπηδάς. Αλλά αν πέσεις και σπάσεις κανένα πόδι, μην έρθεις μετά τρέχοντας σε μένα!
Μιχαλάκη όχι στα βαθειά παιδί μου. Δεν ακούς που σου μιλάω; Κακομοίρη μου έτσι και πνιγείς θα σε σκοτώσω.
 
Επιλογή : Ηλίας Κ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΑΣ ΕΔΩ ΑΛΛΑ ΣΤΟ "ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ"

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.