30 Δεκ 2013

Έφορος ΔΟΥ αποκαλεί τους πολίτες 'πελάτες'!

30/12/2013

Picture

Πήγα κι εγώ σήμερα στην εφορία του Βόλου για να καταθέσω μια   "ΑΙΤΗΣΗ ΑΝΑΚΟΠΗΣ, ΑΝΑΣΤΟΛΗΣ ΚΙ ΕΠΑΝΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΜΟΥ" αφού αυτά που μου ζητάν να πληρώσω αγγίζουν τη σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας. 


Αντί του 1 ευρώ, εγώ έβαλα παράβολο των 5 ευρώ. "Έχεις 5 οχήματα;" με ρωτάει ο έφορος; "΄Οχι" απαντάω, "είμαι γαλαντόμα!"

Είχε προηγηθεί κάποιος εκνευρισμός στο πρωτόκολλο γιατί δεν ήθελαν να την παραλάβουν. "Θα πάτε στον ίδιο να την 'χαρακτηρίσει' πρώτα και μετά", μου είπαν και συμπλήρωσαν ότι μάλλον δεν θα γίνει δεκτή.

Νομίζετε, τους απάντησα, γιατί δεν έχετε κανένα δικαίωμα να αρνηθείτε το έγγραφό μου προς τον έφορο κι ας το χαρακτηρίσει μετά όπως και για όπου θέλει κι ας το βάλει εκεί που ξέρει, τους είπα.

Στο γραφείο του εφόρου τα ... 'ηλεκτρομαγνητικά κύματα' αυξήθηκαν κι άλλο, σαν να μην έφταναν εκείνα έξω από το κτίριο της εφορίας, αφού σήμερα ψέκαζαν και πάλι.

Να μην σας πολύ κουράζω, κάποια στιγμή πρόσεξα τα κατακόκκινα και πρησμένα μάτια του και τον ρώτησα, τελείως ανθρώπινα, τι έπαθαν. "Επιπεφυκίτιδα", απάντησε ξερά.  "Χειμανιάτικα;" λέω. "Από αυτά που ψεκάζουν, είναι".

"Μπα", απαντάει, "από κάτι 
πελάτες σαν εσένα το έπαθα"!

Κι έτσι.. έμαθα και κάτι καινούριο από τον κο Τσαμπρινό, τον έφορο της ΔΟΥ Βόλου. ΔΕΝ είμαστε
πολίτες, για την εφορία και τους προϊσταμένους της αλλά είμαστε πελάτες!
Κι αν αναρωτιέστε πως γίνεται αυτό; Πολύ απλό: Μια κυβέρνηση που δουλεύει για τα συμφέροντα των τραπεζών βλέπει η ίδια, και τα πιστά προς αυτή όργανα της, τους πολίτες ως πελάτες!!! Κι ύστερα λένε θέλουν να πατάξουν και τις 'πελατιακές σχέσεις' με το κράτος!!!
Και όχι και τίποτ' άλλο, άλλα είναι και μονοπώλιο!!! 
Περιττό να σας πω ότι τα ουρλιαχτά μου ακούστηκαν σε όλο το 5όροφο κτίριο της ΔΟΥ Βόλου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΑΣ ΕΔΩ ΑΛΛΑ ΣΤΟ "ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ"

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.