19 Φεβ 2014

Όσα Ποτέ Δεν σας είπαν σχετικά με τα Εμβόλια

 - Dr Moulden (συνέντευξη)

VacTRUTH Επειδή μπορείτε να χειριστείτε την αλήθεια! 
Dr . Andrew Moulden (συνέντευξη): Οσα Ποτε δεν σας είπαν σχετικά με τα εμβόλια 
Συνέντευξη με τον Dr. Andrew Moulden (10/08/09 — VACTRUTH (Editor) Σημείωση *

 Η αγγλική έκδοση *07/21/09























 1.) Dr. Moulden, μπορείτε να πείτε μας λίγο σχετικά με το παρελθόν σας; 

ΕΊΜΑΙ 44 ετών και έχω δαπανήσει όλα τα χρόνια της ενήλικης ζωής μου στην ακαδημαϊκή κοινότητα, 
Πανεπιστήμιο, επιστημονικές μελέτες κλινικής υγείας, πρακτική και έρευνα. Η έλξη μου τα περί του εγκεφάλου
 και των επιστήμης περί συμπεριφοράς οφείλεται σε μία πραγματική βούληση για να βρεθούν απαντήσεις σε 
πολλά αναπάντητα ερωτήματα- ζητήματα όπως – γιατί είμαστε εδώ, το τι μας κάνει ανθρώπους, και τι προκαλεί
 ασθένειες, όπως η σχιζοφρένεια, άνοια, σκλήρυνση κατά πλάκας, ειδικές ανάγκες μάθησης και πολλές άλλες 
συχνά εξουθενωτικές ασθένειες. Το πεδίο της ειδικότητάς μου είναι στην νευροβιολογική αξιολόγηση του εγκεφάλου
 και διαταραχές συμπεριφοράς – www.BrainGuardMD.com

Συνέχεια στον πιο κάτω σύνδεσμο...
http://vickytoxotis.blogspot.com

Επιλογή: Thomas Skoy

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΑΣ ΕΔΩ ΑΛΛΑ ΣΤΟ "ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ"

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.