23 Ιουν 2013

Γνωμικά στους τοίχους !

Γνωμικά στους τοίχους !
 
 
 
Δεν ξέρω τι μου φταίει...
Θες να παντρευτούμε και  να μου φταις εσύ για όλα;
 
 
- Έχεις κάτι να πιούμε;
- Νερό.
- Κάτι πιο σκληρό;
- Παγάκια!
  
Το "δεν είναι αυτό που νομίζεις" είναι πάντα αυτό που νομίζεις συν κάτι ακόμα που δεν έχεις πάρεις χαμπάρι.
 
Mε το σταυρό στο χέρι, μόνο οι παπάδες κάναν λεφτά... 
 
 
 
Η δουλειά δεν είναι ντροπή, είναι παρελθόν...
 
 
Το πρωί μου χτύπησαν το κουδούνι:
- Γεια σας, είμαστε από τον έρανο της αγάπης.          
- Δεν μου κάνετε πλάκα, ε;  Και πόσο βοήθημα θα μου δώσετε;; 
 
Ο κλέφτης και ο ψεύτης τον πρώτο χρόνο χαίρονται...  Εκτός από την Ελλάδα που χαίρονται από το 1974 μέχρι σήμερα... 



Επιλογή: Ηλίας Κ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΑΣ ΕΔΩ ΑΛΛΑ ΣΤΟ "ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ"

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.