14 Ιουλ 2013

Ακριβ...ολογία



*   Μαγιό τσεκ, Ρακέτες τσεκ, Πετσέτες τσεκ, Αντιηλιακό τσεκ, 

Καπέλο τσεκ, Γυαλιά τσεκ, Βενζίνη τσουκ.....Μενεις σπίτι...!!


*   Πάμε να πάρουμε χειροπέδες μαστίγιο κλπ, να την βρούμε;

  - Ααααααααα; εγώ είμαι παραδοσιακή κοπέλα... 

  - Καλά, θα σου πάρω και ένα cd με κλαρίνα...!!



*   -Σε θελ..

-Μη το πεις!


-Γιατι?


-Γιατι θα το πιστεψω & μετα γ@μησετα..


-Αφου σε θελ..


-Μην το πεις σου ειπα!


-Μα σε θελ..


-Σταματα!


-ΣΕ ΘΕΛΟΥΝ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΜΩΡΗ ΜΑΛ@ΚΙΣΜΕΝΗ...!!




*   Έσκασε δίπλα μου το λάστιχο νταλίκας....

Σταμάτησε ο οδηγός της και το άλλαξε...


σταμάτησα και γω και άλλαξα βρακι....!!



*   Και εκεί που οδηγάω, βγάζει σηματάκι με θαυμαστικό. 

Λογικά είναι τα συγχαρητήρια για την οδήγηση μου..



*   Πήγα στο ψυγείο να πιω νερό και έφαγα κατά λάθος ένα 

κομμάτι παστίτσιο μια σοκοφρέτα και μια μπανάνα...



*   Όταν μου λένε πως κάποιος είναι μισός Έλληνας μισός 

Σουηδός, φαντάζομαι έναν να σταματάει για να περάσει πεζός 

ενώ ταυτόχρονα τον μουντζώνει.



*  Πάω στη μάνα μου και με παίρνει ο ύπνος στον καναπέ . . .

Ξυπνάω και νοιώθω ακινητοποιημένος.. από τρεις κουβέρτες και 

ένα πάπλωμα!!



*   Της είπα, αν θες να δουλεύεις εδώ θα κάνεις τα φαγητά που 

μου αρέσουν, αλλιώς δρόμο...και άρχισε τις δικαιολογίες, οτι 

είναι μάνα μου και κάτι τέτοια...

*   Τέτοια βαρεμάρα έχω να βιώσω από τότε που αποφάσισα να κλείνω αργά το ψυγείο για να δω σε ποιο σημείο σβήνει το φωτάκι


*    Χτυπάει θυροτηλέφωνο. Σε ρωτάει "Είσαι σπίτι;"

      Δεν νευριάζεις. Απαντάς ήρεμα "Ναι,εσύ που είσαι;


*   Μου λέει ένας ταξιτζής τις προάλλες"αγαπώ τη δουλειά 

μου,είμαι αφεντικό του εαυτού μου,κανείς δε μου λέει τι να 

κάνω".Του λέω"κάνε αριστερά"...


*   Μη φωνάζεις ρε φίλε, ντάξ, τρακάραμε, δεν μπορούμε να τα 

βρούμε σαν πολιτισμένοι άνθρωποι; Κοίτα τώρα, κάνει ότι 

πέθανε, άντε βγάλε άκρη




*   ανεβάζει τραγούδι και γράφει "αφιερομένω".

     Που αφιερομένεις κοριτσάρα μου;




*   Αυτό με τις γκόμενες που βγάζουν φωτογραφίες ξαπλωμένες 

στην παραλία με την άμμο να κολλάει πάνω τους ειναι σέξυ. 

Γιατί όταν το κάνω εγώ μου φαίνομαι σαν σνίτσελ;


*   Τα λεφτά είναι σαν την κοπριά. Αν τα σκορπίσεις τριγύρω, 

κάνουν καλό. Αν τα μαζέψεις σ’ ένα σωρό, βρωμάνε απαίσια


Akrivi NikolopoyloyAkrivi Nikolopoyloy

1 σχόλιο:

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΑΣ ΕΔΩ ΑΛΛΑ ΣΤΟ "ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ"

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.